Odp: Zgrzytanie zebami ?

1. Data: 1999-12-28 10:57:37

Temat: Odp: Zgrzytanie zebami ?
Od: "Stomatoł" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napewn nie jest to spowodowane "owsikami". Jest to choroba prawdopodobnie na
tle neurogennym
zwana bruksizmem. Poza obj. bólowymi w stawie SSŻ może prowadzić do
patologicznego ztarci się zębów. Zgłoś to swojemu stomatologowi.
Użytkownik Basia <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91y74.75773$O...@n...tpnet.pl...

2. Data: 1999-12-29 14:11:15

Temat: Re: Zgrzytanie zebami ?
Od: "Hanna Swiercz" <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Napewn nie jest to spowodowane "owsikami".

Owsikami to na pewno nie ale glistami.
Hania

Odp: Jakie najlepsze filtry do wody.
Kolczyki
Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Kupie Anatomie i fizjologie czlowieka - traczyka
Odp: Woskowina w uszach (gleboko) - jak usunac?