Odp: absolutny # bezwzgledny

From: "moncia" <m...@h...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: absolutny # bezwzgledny
Date: Wed, 22 Nov 2000 13:37:37 +0100

Użytkownik cbnet w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> Slusznie ze zwrociles uwage na fakt istnienia dwoch wyrazow
ktore maja
> rozne znaczenie, aczkolwiek czesto zbiezne.

[ itp, itd, slowotok nieprecyzyjny]

> Twoje wypowiedzi odnosnie moich przykladow przyjalem do
wiadomosci
> z tym ze pozwole sobie nie zgodzic sie z nimi. W moim pojeciu

^^^^^^^^^^^^^^^^^

Taaa, stworzyles wlasny swiatek nieprecyzyjnych pojec, ktorych
interpretacja zajmuje ci caly czas, nie pozostawiajac ni minuty
na konfrontacje ww z pojeciami precyzyjnymi i ogolnie
przyjetymi... za to gdy ktos ci wskaze rozbieznosci, obdazasz go
epitetami, a moze lepiej do ksiazeczek zajzec?

> pewne zwyczajowe reguly poslugiwania sie jezykiem i moje
przyklady
> chociaz mocno abstrakcyjne

Absolutnie nie sa one abstrakcyjne, za to nie wskazuja na
poparcie twoich tez, to roznica. (sprawdz slowo abstrakcyjny ;-))

>i z pewnoscia zaskakujace (dla niektorych)

no coz, tfuurczosc ta, aczkolwiek radosna, odkrywcza i
zaskakujaca nie jest. Za to zaskakiwac moze obwieszczanie tez
nieudowodnionych i zmienianie pojec juz istniejacych na forum...

> W takiej sytuacji z prostej logiki ....

Zamiast "prostej" logiki, polecam logike matematyczna... ona
dopiero jest prosta i nie pozostawiajaca watpliwosci.

> PS: Na koniec mam jeszcze prosbe: jesli odpowiesz na ten list
to chcialbym
> abys oszczedzil mi calkowicie demagogicznych, pseudo-logicznych
wystapien
> majacych sie nijak do omawianego zagadnienia (w stylu niejakiej
Monci) od
> ktorych 'faldy na mozgu mi sie prostuja' (i szlak mnie
trafia...tez).

Hmmm, tak tak, skoro sie prostuja, to i wiele przestrzeni
pomiedzy nimi jest.
ROTFL
BTW, smiesznym zaiste jest wskazywanie na grupie dyskusyjnej,
jakiej odpowiedzi sobie zyczymy od adwersarza...

Moncia