"badz seksowna nawet w kuchnI"

1. Data: 2001-09-10 17:44:29

Temat: "badz seksowna nawet w kuchnI"
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wyczytalam to niegdys w jakims upornym poradniku. Najbardziej seksownym to
sie jest chyba krecac mlynkiem w samym fartuszku:-)

1. Data: 2001-09-10 17:49:00

Temat: Re: "badz seksowna nawet w kuchnI"
Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna T. Nowak napisał(a) w wiadomości: <9niu8q$osc$1@news.onet.pl>...
>wyczytalam to niegdys w jakims upornym poradniku. Najbardziej seksownym to
>sie jest chyba krecac mlynkiem w samym fartuszku:-)

Albo w koronkowej bieliźnie mieszć zupę ;)))))))

1. Data: 2001-09-10 17:55:32

Temat: Odp: "badz seksowna nawet w kuchnI"
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Neeea <n...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9niuf3$fuh$...@n...tpi.pl...

> Katarzyna T. Nowak napisał(a) w wiadomości: <9niu8q$osc$1@news.onet.pl>...
> >

> Albo w koronkowej bieliźnie mieszć zupę ;)))))))
Albo w sukni wieczorowej robic placki ziemniaczane:-) Po prostu
przesmieszne...

1. Data: 2001-09-10 18:01:01

Od: "Neeea" <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Albo w sukni wieczorowej robic placki ziemniaczane:-) Po prostu
>przesmieszne...

albo obierać ziemniaki w stroju króliczka Playboya:))))))

1. Data: 2001-09-10 18:03:47

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:9niuf3$fuh$...@n...tpi.pl...

<9niu8q$osc$1@news.onet.pl>...

> Albo w sukni wieczorowej robic placki ziemniaczane:-) Po prostu

wiesz... w sukni wieczorowej można bardzo seksownie podać kawior i szampana
i może być nawet w kuchni jak się spędza sylwestra w kawalerce, a w pokoju
śpią małe dzieci...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-10 18:04:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>albo obierać ziemniaki w stroju króliczka Playboya:))))))

to raczej skrobac marchew

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 18:13:48

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9niv52$pso$...@n...onet.pl...

> wiesz... w sukni wieczorowej można bardzo seksownie podać kawior i
szampana
> i może być nawet w kuchni jak się spędza sylwestra w kawalerce, a w pokoju
> śpią małe dzieci...

Seksownie to wszyzstko mozna podac nawet jajko sadzone. ja mowilam o
upiornych poradach pt seksownosc w kazdej minucie. Niby po co???:-)

1. Data: 2001-09-10 18:14:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A czy ja mam do czynienia z kolejną feministka i to na dodatek z jakimś
>paskudnym wcieleniem, co to seksowne w każdej minucie być nie lubi?

czy bycie feministka wyklucza bycie seksowna? Musze sie nad soba
pozastanowic... ;))
Jesli Andrea Dworkin jest tu modelem, to spylam!!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-10 18:18:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-10 18:20:54

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9nj011$qt6$...@n...onet.pl...
> A czy ja mam do czynienia z kolejną feministka i to na dodatek z jakimś
> paskudnym wcieleniem, co to seksowne w każdej minucie być nie lubi?

Nie jestem feministka i nie lubie feministek. Mysle ze dobrze wygladam nawet
w dresie i nie musze koniecznie chodzic po domu w sukniach wieczorowych i z
pelnym makijazem. Pozdr, k

cos na śniadanie/kolacje
cos na chandre i doly
ulubione filmy, w których dużo jedzą