bolacy zawias szczeki

1. Data: 2005-11-28 11:06:01

Temat: bolacy zawias szczeki
Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

gdzies od tygodnia boli mnie prawy staw (?) zuchwy - ale tylko jak nia
ruszam (szczegolnie na boki). Rano najbardziej, aczkolwiek od biedy da sie
wtedy gryzc sniadanie, potem sie zmniejsza, az wieczorem jest dosc slaby,
acz wyrazny.
Kiedys tak mialem ze dwa, moze trzy razy w przeszlosci, jak ruszajac
szczeka, to mi cos chrupnelo i dokladnie tak samo mnie bolalo, ale nigdy
dluzej, niz ze 2-3 dni, a tym razem nie przypominam sobie, zeby cos
chrupnelo.

Nie wiem, czy moze to byc cos z tym zwiazane, ale niedawno (z 2 tygodnie
temu) bolal mnie bark (staw barkowy) przez pare dni. Dzis rano znow mnie
nieco pobolewal, aczkolwiek mniej.
--
Olleo

2. Data: 2005-11-28 11:10:35

Temat: Re: bolacy zawias szczeki
Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzies od tygodnia boli mnie prawy staw (?) zuchwy

aha - oczywiscie zapomnialem pytania - co to moze byc i do jakiego lekarza z
tym pojsc jesli nie minie?
--
Olleo

3. Data: 2005-11-28 12:09:47

Temat: Odp: bolacy zawias szczeki
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może to być zaburzenie metaboliczne z uszk. chrzastek ( stawu
żych-skroniowego i barkowego np. OCD ).Ale bardziej wygląda
na obciążenie toksyczne nerwów czuciowych ( toksyny bakteryjne, wirusowe ),
chory ząb ?
NL
Użytkownik Olleo <o...@c...tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dmeoaq$m2n$...@n...mch.sbs.de...

4. Data: 2005-11-28 13:20:42

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może to być zaburzenie metaboliczne z uszk. chrzastek ( stawu
> żych-skroniowego i barkowego np. OCD ).

A to jest wyleczalne? Powazne toto i z jakiego powodu moglo wystapic?

> Ale bardziej wygląda
> na obciążenie toksyczne nerwów czuciowych ( toksyny bakteryjne,
> wirusowe ),
> chory ząb ?

Niee, nic nie wiem o chorym zebie w tamtym rejonie (a niedawno skonczylem
przeglad u stomatologa), a poza tym zeby mnie nie bola i bol jest znacznie
wyzej - pod skronia, na wysokosci ucha, czyli tam, gdzie zaczyna sie zuchwa.
--
Olleo

5. Data: 2005-11-28 20:41:58

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Olleo pisze 28-11-2005 12:10:

>aha - oczywiscie zapomnialem pytania - co to moze byc i do jakiego lekarza z
>tym pojsc jesli nie minie?

Do stomatologa zajmującego się schorzeniami stawu skroniowo -
żuchwowego. Możesz zapytać np. na www.dentonet.pl gdzie w Twoim rejonie
takowego znajdziesz.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

6. Data: 2005-11-28 20:52:54

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> A to jest wyleczalne? Powazne toto i z jakiego powodu moglo wystapic?

oczywiscie nasze zdrowie zaproponuje ci cudowna kuracje w gabinecie
medycyny komplementarnej "integrum. " czyzbym sie mylil?

--
pozdro
ape

7. Data: 2005-11-28 22:30:21

Od: "Olleo" <o...@c...x.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do stomatologa zajmującego się schorzeniami stawu skroniowo -
> żuchwowego. Możesz zapytać np. na www.dentonet.pl gdzie w Twoim rejonie
> takowego znajdziesz.

dzieki, spytam
--
Olleo

8. Data: 2005-11-28 22:30:54

Od: "Olleo" <o...@c...x.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie nasze zdrowie zaproponuje ci cudowna kuracje w gabinecie
> medycyny komplementarnej "integrum. " czyzbym sie mylil?

nie kumam
--
Olleo

9. Data: 2005-11-28 22:36:38

Od: "Olleo" <o...@c...x.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może to być zaburzenie metaboliczne z uszk. chrzastek ( stawu
> żych-skroniowego i barkowego np. OCD ).

mozesz mi wyjasnic, dlaczego w necie "OCD" wystepuje jedynie w towarzystwie
koni i psow? o.O
--
Olleo

tik nerwowy