Odp: było:Re: Dobre rady tesciowej jest: docencie teściowe

Data: 2002-10-17 09:52:25
Temat: Odp: było:Re: Dobre rady tesciowej jest: docencie teściowe
Od: "Sandra" <d...@w...pl>

Użytkownik Marta <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aom0kf$b1m$...@n...tpi.pl...
> Czyzbyscie sadzili (Ty i Twoja rodzina), ze w alkoholizm wpada sie jak do
> studni? Hop! i jestes alkoholiczka! ???

moja rodzina raczej tego nie wie ale ja znam te etapy i alkoholik sie
przewniął przez moje ręce nawet nie jeden , i taki,który twierdził ,że nie
jest alkoholikiem i taki co przyznawał się do tego był już swiadom w co
wpadł i dobrze zdaje sobie sprawe ,że to nie jest proces wpadania hopem do
studni :-)
Opowiedziałam na pytania,które postawiłaś ale widze, że opanowała Cię
wściekłość i tych pytań będzie o wiele więcej:-) ale wierz mi nie warto,
złośliwościami, zawiścią, zemstą daleko sie nie dochodzi :-)

Sandra