dieta dla zaganianych!!!

1. Data: 2002-08-05 17:22:04

Temat: dieta dla zaganianych!!!
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie kobietki - czytalam, ze potrzebujecie ciekawych informacji na temat
odchudzania... mnie niedawno udalo sie schudnac 10kg!!! - dla jednych to moze
duzo, dla innych malo.... ale mnie to w pelni ucieszylo... nie musialam
dodatkowo cwiczyc, zeby moja pupcia nabrala wezszych i gladkich ksztaltow!!!
Przede wszystkim zmniejszyl sie cellulit - nawet moj maz zaczal na mnie patrzec
pelnym pozadania wzrokiem :-))... uwazam, ze udalo mi sie osiagnac super
sukces - po wyprobowaniu juz wszelkich diet, naprawde stracilam wiare w
powodzenie czegokolwiek..... a tu kolezanka namowila mnie na latwa i
przyswajalna forme schudniecia. Wreszcie nie czuje sie glodna i moge wreszcie
patrzec sie na siebie w lustrze...:-)
Moze pomyslicie, ze jest to autoreklama wlasnej proznosci, ale naprawde
musialam to komus wreszcie powiedziec - maz juz nie chce mnie sluchac!! :-))
Sluchajcie - nie musicie sie wreszcie meczyc i katowac glodowkami....
Wiecej szczegolow - zapraszam na priv lub pod tel.606918832 (wieczorem)
pozdrawiam
Beata

1. Data: 2002-08-05 17:37:40

Temat: Re: dieta dla zaganianych!!!
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:
> Witajcie kobietki - czytalam, ze potrzebujecie ciekawych informacji na temat
> odchudzania...

Zgaduję - Hebalife? ;-)
Kto obstawia coś innego?

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-08-05 17:40:09

Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wystukał (a) w wiadomości

> [...]
> - nie musicie sie wreszcie meczyc i katowac glodowkami.... Wiecej
> szczegolow - zapraszam na priv lub pod tel.606918832 (wieczorem)

Bez obrazy, ale brzmi to jak reklama z pierwszego
lepszego czasopisma kolorowego. :)))

"Wszystkiego próbowałam. W końcu odkryłam. Nawet mąż na mnie patrzy...
Spróbuj. Jeżeli towar nie spełni państwa oczekiwania, możecie go
zwrócić w każdej chwili. Okazja. Jedyne 299,99 za 7 dniową kurację.
Prezent z kolekcji 'Big Brother' gratis." ;)))))

--
Doktor.
d...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-05 17:44:19

Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3D4EB7E4.6020706@poczta.onet.pl...

> Zgaduję - Hebalife? ;-)
> Kto obstawia coś innego?
>
> --
> Gosia
jestem z Toba,
moze kolezanka Beata jest nowa konsultantka i otrzymala probe zamiast
wynagrodzenia:)))))))

1. Data: 2002-08-05 17:59:06

Od: Dorota <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro jest to taki wspanialy sposob na zrzucenie kilku kilogramow, to dlaczeo nie
chcesz podzielic sie nim na forum
Dorota

1. Data: 2002-08-05 19:25:51

Temat: Odp: dieta dla zaganianych!!!
Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota
> Skoro jest to taki wspanialy sposob na zrzucenie kilku kilogramow,
to dlaczeo nie
> chcesz podzielic sie nim na forum

Bo to nie interes.

--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczka opodal krzaczka,

1. Data: 2002-08-05 19:40:30

Od: Dorota <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No fakt - tez sie wyrwalam ......

1. Data: 2002-08-05 19:56:14

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota

> No fakt - tez sie wyrwalam ......

Tak jak Doktor zauwazyl sprawnie napisany post, ale do przejrzenia na
wylot. Wystarczy podmienic diete na cudowny srodek do rzucenia palenia
albo na sposób jak zaobic np. 30mln zlotych. ;o)))

--
,

1. Data: 2002-08-05 20:33:34

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl tak oto pisze:

> Witajcie kobietki - czytalam, ze potrzebujecie ciekawych informacji
> na temat odchudzania... mnie niedawno udalo sie schudnac 10kg!!! -

NTG
FUT pl.misc.dieta

Maja

1. Data: 2002-08-05 20:44:21

Od: "Katja_C" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a juz sie tak cieszylam ze to naprawde sposób cud ;)
a tutaj mnie wszyscy otrzezwili....(na szczescie)
katka

samoopalacz na twarz
masc na szczury
wlosy - wypadanie