dieta optymalna

31. Data: 2000-04-15 15:42:26

Temat: Re: dieta optymalna
Od: "Aleksander Muszynski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam pytanie dlaczego w dyskusji zabieraja glos ludzie, ktorzy nie
doswiadczyli tej diety. Mnie lekarze chcieli juz przekazac na branie
insuliny.
W tej chwili mam cukier 115 bez brania lekarstw. Mialem jeszcze rok temu 378
na lekach.
Ludzie jezeli nie ug\facie tej diecie to nie pieprzcie glupot o sktkach
ubocznych skoro nie wiecie co to jest.
Moze z punktu naukowego nie miescie sie to w realiach medycyny. Ale jak
wielce jest zacofana nasza medycyna, ktora usmierca dziecko z uszkodzonym
palcem. Przestancie przeskadzac nam w stosowaniu tej diety.
To jest nasz osobisty wybor i konsekwencje bedziemy ponosic my nie Wy.
Odpieptzcie sie kiepscy uzdrowiciele od DO.

32. Data: 2000-04-16 17:36:02

Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:YvBJ4.6308$D...@n...tpnet.pl...

----
--------

Przepraszam, jakim okresie Imperium Brytyjskiego? I jakiego wieku ta
dziewczynki dożywały ?
Ściślej proszę.
Pozdrawiam
Mama polskiego 12-latka wcale nie otyłego.

33. Data: 2000-04-16 17:41:42

Temat: Re: dieta optymalna - AMWAY?????
Od: "JDA" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sveana <s...@h...com.invalid> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@u...remarq.com.
..
> Malgosiu - z ust mi wyjelas ten wspanialy komentarz, podpisuje
> sie wszystkimi konczynami pod twoim listem!!!!
> Anna Björk
>
> * Sent from RemarQ http://www.remarq.com The Internet's Discussion Network
*
> The fastest and easiest way to search and participate in Usenet - Free!

Ja też, matka polskiego12 - latka -CHUDEGO .

34. Data: 2000-04-16 22:04:27

Temat: Odp: dieta optymalna
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Muszynski <m...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> insuliny.
> W tej chwili mam cukier 115 bez brania lekarstw. Mialem jeszcze rok

Jeśli niektórzy nie wiedzą - cukrzycy są przynajmniej trzy rodzaje -
tak więc gratuluję przedmówcy cukrzycy typu insulinoniezależnego.

> Ludzie jezeli nie ug\facie tej diecie to nie pieprzcie glupot o
sktkach
> ubocznych skoro nie wiecie co to jest.

Wypowiadają się tu i laicy i lekarze - ci ostatni jakoś biochemię zdać
musieli , takoż internę w której troche jest poświęcone chorobom o
podłożu metabolicznym. Więc nie "pieprzą" głupot , tylko swoją wiedzę
przekazaną przez wykładowców , tudzież pozyskaną z własnych
doświadczeń. Na prawdę ta wasza dieta to nie nowość - skutki
nadmiernego spożywania tłuszczy są znane.

> [...]
jak
> wielce jest zacofana nasza medycyna, ktora usmierca dziecko z
A rany !!!! . Tu nam dosrałeś , ale zabolało.
Nie wiem czy zdajesz sobie mistrzu sprawę z tego czym jest
znieczulenie ogólne , i jakie niesie ze sobą ryzyko.
Jednakowoż musisz wiedzieć że chirurg-pediatra staje często przed
dylematem - czy oszczędzić dziecku stresu i urazu psychicznego - i
założyć mu dwa szwy na palec w znieczuleniu ogólnym ( nawet płytkim )
, czy oszczędzić mu ryzyka znieczulenia i oszczędzić pozostawienia w
szpitalu choć na 12h - za to narazić na silny stres i strach.
Sam uczestniczyłem w takim zabiegu - dwulatka trzymało 5 osób i i tak
nie mogło sobie z nim poradzić - mimo że zostały mu podane środki
uspokajające i nasenne , a samo znieczulenie miejscowe było podane
odpowiednio wcześnie i w maksymalnej dawce - a zakładany był jeden
szew. Przy czym samo szycie nie wydawało się bolesne dla dziecka -
bardziej krzyczało przy opatrywaniu .

>Przestancie przeskadzac nam w stosowaniu tej diety.
> To jest nasz osobisty wybor i konsekwencje bedziemy ponosic my nie
Wy.
> Odpieptzcie sie kiepscy uzdrowiciele od DO.
A , i vice versa - stosować wam nikt nie zabrania - ale nie
nakłaniajcie każdego na przejście na tę dietę - opowiadając o niej
cuda , które są tak prawdziwe jak myszka Mickey

--
Cosa

"Konie trojańskie mają swych rycerzy gdzieś"

35. Data: 2000-04-17 07:41:27

Od: Maja Krężel <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Muszynski napisał

> Przestancie przeskadzac nam w stosowaniu tej diety.
> To jest nasz osobisty wybor i konsekwencje bedziemy ponosic my nie Wy.
> Odpieptzcie sie kiepscy uzdrowiciele od DO.

I vice versa. Dziwne jednak, że raz na jakiś czas choćby w grupie pl.soc.dzieci
pojawia się jakiś optymalny oszołom, który próbuje narzucić rodzicom (a raczej
ich dzieciom i to tym najmłodszym) dietę opartą na tonach salcesonu, boczku i
kaszanki. Co ciekawsze, gdy zostaje poproszony o opuszczenie grupy ze względu na
brak zainteresowania tym tematem, od razu zaczyna się rzucać i wyśmiewać
(delikatnie mówiąc) tradycyjny sposób odżywiania się. Dla mnie to możecie pić
nawet olej silnikowy i zżerać kanapki z towotem (ops, przepraszam chlebek
przecież niedozwolony), ale zostawcie w spokoju normalnych ludzi.

Maja

36. Data: 2000-04-17 12:32:10

Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:LNqK4.7460

> temu 378
>
> Jeśli niektórzy nie wiedzą - cukrzycy są przynajmniej trzy rodzaje -
> tak więc gratuluję przedmówcy cukrzycy typu insulinoniezależnego.

A co to ma do rzeczy? Zdaje się, że medycyna nie potrafi wyleczyć także z
cukrzycy insulinoniezależnej (mówi się co najwyżej o kontroli cukrzycy, a
nie o pełnym wyleczeniu).

37. Data: 2000-04-17 22:59:21

Od: Christof <c...@d...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cosa" <c...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> doświadczeń. Na prawdę ta wasza dieta to nie nowość - skutki
> nadmiernego spożywania tłuszczy są znane.

Widzę, widzę jakoś zdałeś. Ale i tak nic nie rozumiesz. Choćby to
powiedziano tysiąc razy to i tak nie przyjmiesz tego do wiadomości że tu
chodzi nie tylko o dużą ilość tłuszczu ale i o małą węglowodanów i
białka. Dlatego bedziesz z uporem maniaka, większym jeszcze niż
optymalni powtarzał o szkodliwości tluszczów, o czym to gdzieś kiedyś
może przeczytałeś a na pewno często słyszałeś w telewizji. I nic to że
jest coraz więcej publikacji i dowodów obalających wiele mitów o
tłuszczach. Nieee przecież by zawaliło cały twój światopogląd. Tłuszcze
są be, tłuszcze muszą być be.

> [...]
> cuda , które są tak prawdziwe jak myszka Mickey

> "Konie trojańskie mają swych rycerzy gdzieś"

Jasne niech ci co chcą pomóć odpieprzą się. Zostawmy chorych lekarzom
czy wiedzą czy nie wiedzą co robią....

--
Krzysiek

38. Data: 2000-04-17 23:16:54

Od: Christof <c...@d...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Majkowska <a...@b...com.pl> writes:

> Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości

> Ble ble ble... Zupelnie jak Mein Kampf....
> Jest Pan niewatpliwie chamem i probowal Pan mnie obrazic wzmiankami o Twoim
> Stylu, Pani domu" i takich gazetkach. Widac skonczyly sie Panu argumenty.

A czy twoje teksty zawierają jakiekolwiek argumenty ? Wycinanie większej
częsci postów by dorzucić kilka prześmiewczych uwag nazywasz
argumentacją ? Czy w ogóle raczyłaś zauważyłyć że twoi rozmówcy choć
mogą się mylić to jednak starają się odpowiadać konkretnie i zgodnie z
najlepszą ich wiedzą ? Może poczytaj jeszcze raz ich i swoje posty...

> Fakty??? Poczekam sobie spokojnie jak zacznie Panu nawalac watroba lub cos
> innego i poleci Pan do lekarza... I nie potrafie powiedziec czy "Pan
> przezyje" - to sie dopiero okaze. A teraz uwazam, dyskusje z Panem za
> zakonczona, poniewaz nie zwyklam dyskutowac z fanatykiem.

Nieee ty jesteś przykładem zdrowego rozsądku, spokojnego i obiektywnego
podjścia do tematu...

> "Są tylko dwie rzeczy nieskończone -
> Wszechświat i ludzka głupota"

Staraj się myśleć o tym

--
Krzysiek

39. Data: 2000-04-18 21:03:08

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Christof <c...@d...uw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@d...ds2.uw.edu.pl...
> "Cosa" <c...@p...onet.pl> writes:
<ciach>
> [...]
> jest coraz więcej publikacji i dowodów obalających wiele mitów o
> tłuszczach. Nieee przecież by zawaliło cały twój światopogląd.

Problem z tym że sam jem dość tłusto , tyle że na tłuszczu nie opieram
swojej filozofii.
Nie zjadam także dziennie 6 żółek z jajek , bo jest to delikatnie
mówiąc głupotą.
Uwielbiam wręcz np: karczek z grilla , szyneczkę babuni , wreszcie
golonkę , czy inne równie mięsno-tłusczowe cuda - ale równocześnie
zdaję sobie z tego sprawę że jedzenie takie jest nienajzdrowsze więc
stosuję je tylko czasami.

40. Data: 2000-04-19 08:33:51

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Twoim
> Stylu, Pani domu" i takich gazetkach. Widac skonczyly sie Panu argumenty.
Ile można wyliczać. Pani i tak wie lepiej bo zastosowała DO na sobie i wie
jak to działa na człowieka.
Opierasz się na tym so piszą dziś różni profesorowie którzy nie wiedzą
dokładnie niczego o tym jak działa DO. Za to wiedzą któ im płaci. Czy taki
dr Trojanowsk który reklamuje różne insuliny może mówić i pisać coś innego?
A ty im ślepo wierzysz i bronisz czegoś co jest funta kłaków warte. I ja to
wiem. A oni nie wiedzą.
Dla Ciebie jestem moze i bufonem. Nazywj sobie jak chcesz.
Ale jeśli ktoś wierzy w to, że 2*2=5 też będzie widział bufona w osobie
która mu powie gł

----
> "Są tylko dwie rzeczy nieskończone -
> Wszechświat i ludzka głupota"
> a...@b...com.pl
> http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
--------
> PS. W wolnych chwilach - zamiast na pl.sci.medycyna cytowac "Tluste zycie"
> prosze raczej zajrzec do slowniczka ortograficznego.

Praca w oparach benzyny - problem
Cisnienie wewnatrzczaszkowe
wysokie cisnienie-tabletki
Poród w Świętochłowicach- pilna prosba