dla wielbicieli cynamonu ;-)))

1. Data: 2001-11-09 09:09:26

Temat: dla wielbicieli cynamonu ;-)))
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam coś przepysznościowego...
Czekoladę cynamonowo-migdałową Milka...
Boski smak...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-09 09:22:04

Temat: Re: dla wielbicieli cynamonu ;-)))
Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9sg6gp$8sf$1@news.onet.pl...
> Kupiłam coś przepysznościowego...
> Czekoladę cynamonowo-migdałową Milka...
> Boski smak...

Ja już w zeszlym roku sie nia zajadalem, ale strasznie trudno ja znalezc.
Ciekawe dlaczego.

Jader

1. Data: 2001-11-09 09:24:34

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:9sg6gp$8sf$1@news.onet.pl...
>
> Ja już w zeszlym roku sie nia zajadalem, ale strasznie trudno ja znalezc.
> Ciekawe dlaczego.

Mi pani w sklepie powiedziała, za jest produkowana sezonowo tylko w okresie
jesienno zimowym...
Hmm... Kiedyś milka robiła pyszną czekoladę kawową - teraz też jej nigdzie
nie widzę...

1. Data: 2001-11-09 09:33:52

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi pani w sklepie powiedziała, za jest produkowana sezonowo tylko w
okresie
> jesienno zimowym...

W zimowym okresie tez ktos robi czekoladę piernikową, ale nie pamietam
kto...tez bardzo fajna

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-09 09:45:10

Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Hmm... Kiedyś milka robiła pyszną czekoladę kawową - teraz też jej nigdzie
> nie widzę...

to prawda, w Posce nie mozna jej teraz dostac, a tez ja bardzo lubie (wlasciwie
najbardziej ze wszystkich "milkowych")

ale... zima tego roku moj znajomy pojechal na narty do Austrii i... tam znalazl
takowa :-) (wiedzac, ze ja lubie przywiozl mi tabliczke, ale... dawno juz
nziknela :-( )

ciekawe, czemu w Polsce jej nie ma :-(

Justyna

1. Data: 2001-11-09 09:45:12

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska
> Kupiłam coś przepysznościowego...
> Czekoladę cynamonowo-migdałową Milka...
> Boski smak...

Ale narobiłaś :-(
Teraz to ja już nigdy z fałdek nie wyjdę :-(
dwa łakomczuchy z córeczką

1. Data: 2001-11-09 09:54:04

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> okresie
>

> W zimowym okresie tez ktos robi czekoladę piernikową, ale nie pamietam
> kto...tez bardzo fajna
>
> pozdrawiam
> Basia
>
> Basieńko, ty powinnas mieć dostęp...Uwaga, teraz bedzie cos na ksztalt
reklamy, ale co poradze?
Ja przywoże z Aldiego ZIMT CHIPS takie cynamonowe do mleka, niby chrupki..
(3,99DM za paczke 750 g)moje dziecki uwielbiają, twierdzxą ze znacznie lepsze
niz minicimmis nestla.. i czywiscie najchetniej wciagaja na sucho. Cynamonowo
pozdrawiam Qd

1. Data: 2001-11-09 10:10:07

Temat: Odp: dla wielbicieli cynamonu ;-)))
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9sg6gp$8sf$...@n...onet.pl...
> Kupiłam coś przepysznościowego...
> Czekoladę cynamonowo-migdałową Milka...
> Boski smak...

to prawda, ale jeszcze lepsza była cynamonowo-jabłkowa tez Milki
czysty obłęd, tez zniknęla, mam nadzieje, że się pojawi w okolicach świąt.
a co do cynamonu to ostatnio w Wysokich Obcasach jest przepis na kawę
gotowana z mlekiem, laską cynamonu i czekoladą.
mniam jak nie wiem co.
ja jeszcze nieraz piekę szwedzkie bulle cynamonowe,
cynamonowiec za jabłkami jest na porządku dziennym,
no co ja zrobię że lubię cynamon.
ula.

1. Data: 2001-11-09 10:47:01

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ulla <u...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sga29$mlm$...@r...eu.org...

> ja jeszcze nieraz piekę szwedzkie bulle cynamonowe,
> cynamonowiec za jabłkami jest na porządku dziennym,
> no co ja zrobię że lubię cynamon.

jak się robi te bulle cynamonowe?

Wkn

1. Data: 2001-11-09 10:52:35

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> okresie
>

> W zimowym okresie tez ktos robi czekoladę piernikową, ale nie pamietam
> kto...tez bardzo fajna

Z tego co pamietam to Alpen Gold - pycha!
pozdrawiam
evelyna

wyprobowalam Cynamonowca z jablkami
szwedzkie pierniczki marchewkowe