długie włosy

1. Data: 2002-08-17 20:13:50

Temat: długie włosy
Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja 7-letnia pociecha ma długie włosy, takie za pośladki. Gęste, grube, ale
niestety bardzo się plączą. Mam problemy z codziennym czesaniem, a po myciu
włosów nawet nie próbuję ich czesać. Próbowałam już odżywek i
balsamów,takich do spłukiwania i bez. Czy ktoś miał taki problem? Co robić?
Zaznacza, że włosy wyglądają na zdrowe, nie rozdwajają się, są reguralnie
podcinane, lśnią.

Pozdrawiam cieplutko
Ulka

1. Data: 2002-08-18 00:20:12

Temat: Re: długie włosy
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka napisał(a):

> Czy ktoś miał taki problem? Co robić?

scišć. :)

A tak serio, czy Twoja corka lubi te wlosy? moze byloby jej wygodniej,
gdyby miala krotsze? ma 7 latek, przyjdzie czas na to zeby cierpiala
aby byc pieknš.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-18 15:11:29

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak serio, czy Twoja corka lubi te wlosy? moze byloby jej wygodniej,
> gdyby miala krotsze? ma 7 latek, przyjdzie czas na to zeby cierpiala
> aby byc piekną.

Niestety lubi te włosy i pomimo wielokrotnego namawiania nie zgadza się na
ścięcie, a nawet na większe skrócenie. W grę wchodzi jedynie podcinanie raz
na dwa trzy miesiące.

Pozdrówka
Ulka

1. Data: 2002-08-18 16:48:19

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
robić?
> Zaznacza, że włosy wyglądają na zdrowe, nie rozdwajają się, są reguralnie

jak byłam mała ten sam problem miałąm - do tegowłsoki kręcone
babcia odrobiną oliwki włosy nacierałą po umyciu (ale to wersj atylko jak
włoskisą z natury suche) i wtedy nei płakałam przy rozczesywaniu
Try :)

1. Data: 2002-08-18 18:06:02

Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Aug 2002 22:13:50 +0200, "Ulka" <u...@w...pl>
napisał(a):

> [...]
>niestety bardzo się plączą. Mam problemy z codziennym czesaniem, a po myciu
>włosów nawet nie próbuję ich czesać. Próbowałam już odżywek i

Odżywki nie działają? A szampony i odżywki "ułatwiające
rozczesywanie"? Widziałam takie w drogeriach, ale nazwy nie
pamiętam... :(
Ja też mam długie włosy i też się czasem plączą, ale po zastosowaniu
odżywek jakoś nie. Używam też 'wody dyscyplinującej' Garnier podczas
rozczesywania suchych włosów i pomaga nieco :)

I mój stary, sprawdzony sposób: płukanie włosów po myciu wodą
zakwaszoną sokiem z cytryny. Może też być kwasek cytrynowy albo ocet,
ważne, żeby była lekko kwaśna. Po takiej płukance włosy mocno błyszczą
i łatwiej się rozczesują [przynajmniej wilgotne]. Możliwe też, że
lekko się rozjaśniają, ale doprawdy nieznacznie.

>Czy ktoś miał taki problem? Co robić?
>Zaznacza, że włosy wyglądają na zdrowe, nie rozdwajają się, są reguralnie
>podcinane, lśnią.

Hmm. Proponuję, jeśli jeszcze tego nie próbowałaś, użycie do
rozczesywania grzebienia o rzadko rozstawionych zębach. A czesanie
zaczynamy od końcówek, nigdy od czubka głowy. Najpierw rozplątujemy
końcówki, potem stopniowo czeszemy zaczynając od 'wyższych' części
włosów. Trwa to dłużej, ale jest łagodniejsze niż szarpanie :)

Jeśli to wszystko nie pomoże, to może idź z córką do fryzjera, on się
na włosach powinien znać lepiej niż ja, laiczka :)

Pozdrawiam, Carrie

1. Data: 2002-08-18 18:56:48

Temat: Odp: długie włosy
Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ulka
> [...]
robić?
> Zaznacza, że włosy wyglądają na zdrowe, nie rozdwajają się, są

Myj jej włosy splecione w luźny warkocz, jeśli córka ma jasne włosy
płucz po umyciu w wodzie z dodatkiem soku z cytryny... A rozczesuj
oczywiście od końców.
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-08-18 20:42:10

Od: "TomekBe" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja tam kiedyś jakiś czas temu dowiedziałem się od fryzjerki że warto raz
na jakiś czas użyć własnego moczu. należy nasikac na recznik a potem nałozyć
na głowę .. efekt murowany !

juz de sikpałer
pzdr
TB

1. Data: 2002-08-19 00:53:12

Od: "St. Cone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka"
> [...]
robić?
> Zaznacza, że włosy wyglądają na zdrowe, nie rozdwajają się, są reguralnie
-----------
Broń Cię Panie Rabi ich obcinać. Dziecko urośnie, to włosy same staną się
krótsze.

Pozdrawiam
Staś

1. Data: 2002-08-19 00:54:21

Od: "St. Cone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <
> [...]
> ścięcie, a nawet na większe skrócenie. W grę wchodzi jedynie podcinanie
----------
Cholercia, taka mała, a taka cwana. Wie ile to jest dwa-trzy miesiące.

Pozdrawiam
Staś

1. Data: 2002-08-19 01:01:27

Od: "St. Cone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulka" <
> [...]
robić?
> Zaznacza, że włosy wyglądają na zdrowe, nie rozdwajają się, są reguralnie
----------
A teraz wersja poważniejsza :-)))
Miałem ten sam problem w rodzinie.
Dobra szczotka. Silnie złapać włosy jedną ręką, przy głowie, żeby Ją nie
ciągnęło przy czesaniu, i powolne, delikatne rozczesywanie. Zamiast zwykłych
szczotek do włosów możesz użyć taką ze sztywnego włosia (były kiedyś z
sierści dzika). Oprócz tego, musisz u Niej wyrobić nawyk częstego
sztotkowania, w ciągu dnia, włosów samemu - alternatywa, albo włosy idą pod
nożyczki, albo Ona też o nie dba. Siedmioletnie dziecko już to zrozumie.

Pozdrawiam
Staś

mleko do kąpieli własnej produkcji
szukam naprawde trwalej pomadki