długie włosy

From: "Ulka" <u...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: długie włosy
Date: Sat, 17 Aug 2002 22:13:50 +0200

Moja 7-letnia pociecha ma długie włosy, takie za pośladki. Gęste, grube, ale
niestety bardzo się plączą. Mam problemy z codziennym czesaniem, a po myciu
włosów nawet nie próbuję ich czesać. Próbowałam już odżywek i
balsamów,takich do spłukiwania i bez. Czy ktoś miał taki problem? Co robić?
Zaznacza, że włosy wyglądają na zdrowe, nie rozdwajają się, są reguralnie
podcinane, lśnią.

Pozdrawiam cieplutko
Ulka