Odp: facet dominuje

From: "wega" <e...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Odp: facet dominuje
Date: Fri, 14 Mar 2003 00:53:04 +0100
Sender: e...@o...pl@waw01193056.visp.energis.pl

Użytkownik <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> itp bo od razu jest wymowka ja zaabiam teraz pracuje jestem zajety widzisz
> nie mam czasu-typowy pracoholik.
Tez taki bylem.
>Dominacja jest dla mnie wtedy kiedy ktos ci
> narzuca ciagle swoje zdanie we wszystkich dziedzinach zycia -wszystkich,
> ciagle ci cos kaze robic i jak nie masz akurat na to ochoty to zawsze
znajdzie
> argunemt ktorym przyprze cie do muru i nie masz wyboru.

Wiesz ,mozliwe , ze tak jest jak mowisz.
Chcialbym jednak zwrocic uwage na jeszcze inna mozliwosc.
Jezeli cos zlego trwa zbyt długo zaczynamy sie na to uczulać.
To niczym alergia.Stwarza to wtedy powazne problemy w kontaktach.
Slowa mowione przez druga osobe odbieramy z gory negatywnie i sa odbierane
niezgodnie z intencja mowcy.Potrafi przybrac to forme chorobliwa.
(myslalem ze to tylko wada kobiet , ale i siebie na tym przylapalem)

>Partnerstwo jest wtedy
> gdy ktos traktuje cie na rowni ze soba, szanuje cie i twoje decyzje.

Rownosc tez jest powaznym problemem.
W tym przypadku brak pracy zawodowej dyskryminuje Cie.
Jezeli sa dzieci to Ty przejmujesz opieke bezposrednia nad nimi.
Jezeli nie ma postrzegana jestes jako osoba " ktorej jest bardzo dobrze"
Nie dostrzega sie wtedy twoich wysilkow,twojej pracy.
Chyba do rozwiazania tego problemu trzeba dorosnąć.
Sam juz wlasciwie nie wiem.
przechodzilem, przechodzilismy tez ten problem.
Zwroc uwage ,ze ja tez teraz pisze,poswiecam codziennie troche czasu
przy komputerze robie to kosztem wlasnego snu.Zdaza sie ze slysze slowa:
" nic nie robisz tylko siedzisz przy tym komputerze"
Wyjasnij mi jedna rzecz prosze,gdybym ten czas spedzal przed telewizorem
wszystko byloby Ok. dlaczego ?
A jeszcze rok temu pracowalem od 10 rano do 1-2.00 w nocy.
I zamiast podziekowan otrzymywalem pretensje.
Dzis pracuje krocej ale tylko dlatego ze mialem juz dosc takiego zycia.
I zewzgledu na dzieci (tesknota).

Co do decyzji uwazam ze kobiety chca podejmowac wszystkie,
Istotne jednak wola zostawic partnerowi

Pozdrawiam.
D.o.