grzybobranie

11. Data: 2005-04-05 09:02:08

Temat: Re: grzybobranie
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl>
zawiszczę).Czekamy na

> Już pod koniec czerwca powinny się kurki pojawić. Też nie mogę sie
doczekać.

Na początku kwietnia pojawiają się zazwyczaj smardze (Morchella
esculenta).
--
Pozdrawiam, Jerzy

12. Data: 2005-04-05 09:15:23

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Na początku kwietnia pojawiają się zazwyczaj smardze (Morchella
> esculenta).

Ale to rzadko spotykany grzyb. Mnie się jeszcze nie udało go znaleźć. Po
za tym w Polsce jest pod ochroną i nie wolno go zbierać. Mniej wprawni
grzybiarze mogą go pomylić z trującą piestrzenicą. W ubiegłym roku ktoś
nawet sprzedawał, na którymś z warszawskich targowisk piestrzenice jako
smardze.

Pozdrawiam
Bea

13. Data: 2005-04-05 09:30:20

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ktoś
> nawet sprzedawał, na którymś z warszawskich targowisk piestrzenice

Zobacz czy coś się da zjeść:
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/wiosenne_grzyby.
htm
--
Pozdrawiam, Jerzy

14. Data: 2005-04-05 09:31:06

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> writes:

> Ale to rzadko spotykany grzyb. Mnie się jeszcze nie udało go znaleźć.
> Po za tym w Polsce jest pod ochroną i nie wolno go zbierać. Mniej

Sa ludzie, ktorzy uwazaja, ze smardze sa rzadkie DLATEGO, ze sa
chronione - poniewaz zbieranie grzybow przyczynia sie do ich
rozsiewania (i to na spore dystanse), a grzyb chroniony siedzi sobie
pod tym swoim drzewkiem i tyle.

W kazdym razie na Slowacji chronione nie sa i mozna znalezc sporo.

MJ

15. Data: 2005-04-05 14:10:22

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in news:d2shdu$ms5$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> Zapraszam na grzybobranie. :-)
> Tu: http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_januszzz
> Najlepiej się to ogląda włączając pokaz slajdów.

Sadysta, czystej wody sadysta..
Zupa prawdziwkowa w chlebku.. prawdziwki z pieprzem duszone na masle.. sos
prawdziwkowy.. a tutaj œniadanie pozarte, do domu daleko, czarna rozpacz.

Jak bedzie wilgotny i cieply maj to w dabrowach już beda :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

16. Data: 2005-04-06 08:22:37

Temat: Odp: grzybobranie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in news:d2shdu$ms5$1
> @nemesis.news.tpi.pl:

> Jak bedzie wilgotny i cieply maj to w dabrowach już beda :-)

Ja łupienie zaczynam zawsze 1 czerwca. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

17. Data: 2005-04-06 11:14:41

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja łupienie zaczynam zawsze 1 czerwca. :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

W Lasach Parczewskich czy Sobiborskich?

Pozdrawiam, Lilka

18. Data: 2005-04-06 11:19:23

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilka <l...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7...@n...onet.pl...

> W Lasach Parczewskich czy Sobiborskich?

W Wysokiem :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2005-04-08 06:55:45

Temat: Pro invidia
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d2shdu$ms5$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Zapraszam na grzybobranie. :-)
> Tu: http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_januszzz

Hejka. Słyszałem kiedyś wypowiedź pewnej pani, która powidziała, że w
zasadzie nieczego ludziom nie zazdrości oprócz zdolnych dzieci i
nazbieranych grzybów. :-)
Pozdrawiam onirycznie Ja...cki

20. Data: 2005-04-08 07:22:40

Temat: Re: Pro invidia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Słyszałem kiedyś wypowiedź pewnej pani, która powidziała, że w
> zasadzie nieczego ludziom nie zazdrości oprócz zdolnych dzieci i
> nazbieranych grzybów. :-)
>                    Pozdrawiam onirycznie Ja...cki

Dzieci mogą być zdolne do wszystkiego, a w koszyku może trafić się
jeden sromotniczek i będzie po zazdrości.
Pozdrawiam.Mirzan

wawrzynek
Sadzonki drzewek - kupie
Bociany