Płot lamelowy - opinia

1. Data: 2005-04-05 06:34:57

Temat: Płot lamelowy - opinia
Od: "Ola" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Bardzo proszę o opinię na temat płotów lamelowych, takich jak np. dostępnych
w Nomi http://www.nomi.pl/produkt.php?idpr=39506
Czy prawdą jest, że nie jest to najlepsza inwestycja i że wytrzymują góra 2
sezony????
Pytam, bo chciałabym takowy nabyć, a teść koniecznie chce mnie przekonać
żeby tego nie czynić.
Dziękuję i pozdrawiam
Ola.

2. Data: 2005-04-05 07:49:05

Temat: Odp: Płot lamelowy - opinia
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d2tbic$pm1$...@n...onet.pl...
> [...]
2
> sezony????
> Pytam, bo chciałabym takowy nabyć, a teść koniecznie chce mnie przekonać

Teść ma zawsze rację!!!! :-)
Nie nabywaj. I nie dla tego, że krotkowieczny, ale dlatego, że wyjątkowo
szpetny.
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2005-04-05 08:19:59

Temat: Re: Płot lamelowy - opinia
Od: "Ola" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpetny może i jest, ale to co ma zastawiać jest bardziej szpetne, a nie
posiadam zbyt dużych nakładów finansowych na jakieś cudeńko.
Pozdrawiam
Ola

4. Data: 2005-04-05 08:24:16

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Teść ma zawsze rację!!!! :-)
> Nie nabywaj. I nie dla tego, że krotkowieczny, ale dlatego, że
wyjątkowo
> szpetny.

Uwaga, cena: 45.99zł [skądinąd bardzo wysoka] to tylko pozory, jeśli
zasłonisz tym coś co już rośnie [i zawsze wcześniej miało dużo słońca]
stracisz na tym znacznie więcej. Możesz być pewna, że żywopłot z
jałowców czy tuj szlag trafi w krótkim czasie a przędziory i inne
cholerstwo się błyskawicznie rozprzestrzeni na sąsiednie rośliny.
--
Pozdrawiam, Jerzy

5. Data: 2005-04-05 08:51:16

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szpetny może i jest, ale to co ma zastawiać jest bardziej szpetne, a nie
> posiadam zbyt dużych nakładów finansowych na jakieś cudeńko.
> Pozdrawiam
> Ola

Obserwuję od dłuższego czasu dwa takie płoty.Jeden rozpocznie w maju piąty
sezon,drugi czwarty.Wygladają lepiej niz myslałam.Też nie przepadam za takimi
ogrodzeniami,ale jeśli masz tym przykryc coś,to będzie szybko i skutecznie.
Czy teść jest tylko doradcą teoretykiem, czy też chce pomóc Ci zrobić ciekawe
niebanalne i trwałe ogrodzenie :))Upewnij sie jeszcze,czy te segmenty
wytrzymają ciężar pnączy-pytaj uzytkowników,a nie producenta i sprzedawców:))

Pozdrawiam, Lilka

6. Data: 2005-04-05 09:36:16

Od: "Mario" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w zeszłym roku postawiłem coś takiego - też chciałem szybko i tanio
zaslonić cos niecoś...(a wlasciwie kogoś....). Jak na razie trzyma się
dobrze, zimę przetrwał bez start. Do ceny trzeba doliczyć jeszcze słupki ,
balszki do mocowania i inne duperelki ( ja montowałem słupki na metalowych
łapach, to znacznie podraża inwestycje). Sam płotek malowałem też jakiś
impregnatem ( nie miałem zaufania, że już jest zabezpieczony...).
Wyglada tak sobie, są pewno lepsze sposoby, ale ten jest chyba najszybszy i
skuteczny. Nie widzę tego co nie chciałem.
pozdrawiam
Mario

7. Data: 2005-04-05 13:37:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2005 10:24:16 +0200, JerzyN napisał(a):

> Uwaga, cena: 45.99zł [skądinąd bardzo wysoka] to tylko pozory,

Bo zapewne to tylko cena panelu - do tego dojdą słupki, kotwy i inne
drobiazgi plus jakaś bejca do zagruntowania. Pewnie wszystko będzie
kosztować drugie tyle.

Pozdrawiam
Marta

8. Data: 2005-04-05 20:12:24

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Bo zapewne to tylko cena panelu - do tego dojdą słupki, kotwy i inne
> drobiazgi plus jakaś bejca do zagruntowania. Pewnie wszystko będzie
> kosztować drugie tyle.

Płot lamelowy za 45 zł do niczego się nie nadaje (no może na ognisko :-)).
Połowa się rozleci zanim go zmontujesz.
Sprzedaję to g... i dużo rozpada sie od samego przestawiania.
Porządniejszej jakości płoty można kupić w
marketach za jakieś 250 zł
Taniej wyjdą solidne deski.
Słuchaj teścia!!!

Arkadiusz Prażmowski
www.oczkowodne.net

9. Data: 2005-04-06 16:02:41

Od: "Sonatina" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie nabywaj. I nie dla tego, że krotkowieczny, ale dlatego, że wyjątkowo
> szpetny.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

To chyba teraz zastrzele grupe. W tej jakze pieknej Holandii, och och och,
innych plotow prawie nie ma, tylko wlasnie te panelowe (?) Wlasciwie slysze
po raz pierwszy taka nazwe ;-) Tutaj to jest po prostu "schutting" ;-)
Ja stawiam sobie, jako chyba naprawde pierwsza w tym kraju, wlasnie polski
plot i to przy s-a-m-e-j swietej ulicy: mureczek, plot drewniany, mureczek,
dachoweczka. Bedzie szok, bedzie chryja, nie znaja tego, bedzie magistrat na
karku........................ fajnie bedzie ;-) jutro zaczynamy.

Pozdrowienia
Sonatina alias Michal (ta od piwonii)

10. Data: 2005-04-06 16:46:57

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby mnie oswiecic, co oznacza slowo "lamelowy"?
W slownikach nie ma. Google podaja namiary na ploty lamelowe,
parkiety lamelowe, separatory lamelowe, zgarniacze lamelowe,
bloki lamelowe, lamelowe wymienniki ciepla, skrobacze lamelowe,
itd. I absolutnie nie wynika z tego co moze oznaczac "lamelowy".
Jezeli do plotu zastosowac kryterium charakteryzujace parkiet
lamelowy, to wychodzi, ze kazdy plot drewniany jest lamelowy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz