halo! halo!

1. Data: 2001-09-23 18:45:45

Temat: halo! halo!
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-23 19:50:25

Temat: Re: halo! halo!
Od: "Alberich" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-23 20:15:08

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-23 22:53:10

Temat: Odp: halo! halo!
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9olfsb$m74$1@news.tpi.pl...

> > SLD doszlo do wladzy.
>
> To straszne:)

A ja sie ciesze :-))))

Moze nareszcie bedzie znowu normalniej ?

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-09-23 23:51:41

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysztof(ek)" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Eva:

> A ja sie ciesze :-))))

> Moze nareszcie bedzie znowu normalniej ?

A nie widziałeś tego na końcu - " :) " ?

Szkoda, że po tym " teraz q... my! " ( autorzy znów w sejmie),
pozbierać się będzie trudno.
A to było przecież szkodnictwo z premedytacją..., przynajmniej
od połowy kadencji. A kto za to płaci ?
Hmm..
E.

1. Data: 2001-09-24 01:15:36

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eva
:-)))
Cze sie qurkujesz?
Przecież wiedziałaś.

Ciekaw jestem dlaczego w wielu ludziach niegłupich (patrz Krzycho)
pozostają "dramatyczne elementy pocieszenia"
Od trzech lat widać - koniec "Polskie złocianej"
Od roku na reanimacji biedaczka ciągnie, byle do wyborów.
Jak można brać na poważnie tzw, analityków, guru finansowych itd.
Nie zazdroszczę SLD, które drążąc te dołki pod przeciwnikami,
samo weń wpadnie. Ale mają specjalistów od ściemy to oczywiście
zaraz usłyszymy jaki bajzel zastali i jak to ratować nas będą :-)))
Już mi się chce śmiać, a co dopiero później.
Teraz nawet "Panie Boże" nie pomoże dlatego tyko śmiech
o głupocie narodowej pozostaje. Czego wszystkim życze (śmiechu oczywizda).

Niewiele brakowało sam bym terrorystą został :-)). Bo tak mi się krew gotowała.
Jak usłyszałem o sprzedaży Banku Narodowego. Ostatniego obiektu, który jeszcze
da się opylić. Ale poczytałem jakieś bzdety typu "Viva Bisnes". I mi przeszło.
Na dobrą ściemę polityczną nie ma rady.
Przykłady? Np. Sześć firm zachodnich inwestuje w Polsce 4mld w sieci światłowodowe,
warte ok. 2mld przy koniunkturze ok. 1mld przy wyraźnym jej spadku.
W pierwszym wypadku odpadną 3 w drugim 4 - tak czy inaczej wszyscy stracą.
Ale to wielka zabawa.
Ruszyła w Polsce sieć francuska podobna do ikei - plany szeroko zakrojone :-))
trzy pawilony w samej Wawie. Po jednym w większych ośrodkach.
Uśmiechnięty prezes oddziału na Polskę informuje....jak to fajnie będzie.
Dlaczego o tym pisze? Bo nie znalazłem nigdzie informacji, o skutkach tej zabawy.
Ogólnie uważa się, że skutki złych inwestycji prywatnych spadają
na kark tylko inwestorów, Jakoś całkowicie inaczej sam to widzę. Zwłaszcza w
wydaniu polskim. W stabilnym kraju jest to ciężki orzech do zgryzienia, a co w
dopiero
w rozwijającym się (do niedawna :-)) Nie dość, że każdy moloch rozpieprza wewnętrzny
rynek,
to jeszcze padając zostawia po sobie pogorzeliska. Walka szczurów.
Poprostu totalny obłęd.
Przekleństwo cywilizacji - stołki i specjalizacja.
Stołki - wydzielony obszar niemocy
Specjalizacja - klapy na oczy
Houk

i tak sobie w Twoim wątku popolityczyłem, co tak jakbym kapuchą w ścianę walnął.
Albo gadał dziad do obrazu...
:-))

eTaTa

1. Data: 2001-09-24 12:46:45

Od: "Artur Krzesiwo" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alberich" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> SLD doszlo do wladzy.

To zle czy dobrze ?
Bo na moj gust zle tylko tyle ze nie bedzie miec
wiekszoci .

--

Artur Krzesiwo
k...@i...pl

1. Data: 2001-09-24 17:23:20

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth <w...@p...com> wrote:
> Kompletny brak odbioru. Co się dzieje?
Lagi na łączach ;p

--
# Damian _dEiMoS_ Kołkowski # mailto:d...@c...pl #
## http://deimos.civ.pl # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-09-24 17:24:48

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> wrote:
> A ja sie ciesze :-))))
>
> Moze nareszcie bedzie znowu normalniej ?
Komunizm był dla Ciebie normalnością?
A może podoba Ci się to jak się wtedy żyło?
Wystarczyło kraść i kombinować... Nie trzeba było być wykształconym, ehhh...

1. Data: 2001-09-24 17:29:25

Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Krzesiwo <a...@p...onet.pl> wrote:
> To zle czy dobrze ?
> Bo na moj gust zle tylko tyle ze nie bedzie miec
> wiekszoci .
To nawet _komunistycznie_ brzmi:
Sojusz Lewicy Demokratycznej - w ogóle w polityce liczy się tylko jednostka,
a Ci wszyscy bajeranci starają się nas omamić tylko po to żeby więcej
zarobić.
W Polsce dalej będzie źle jeżeli będzie więcej takch krótkowzrocznych ludzi
jak Ty. pewnie na kwach też głosowałeś?
Czerwony komuch i tyle...

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski # mailto:d...@c...pl #
## http://deimos.civ.pl # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

CZY TAKI ZWIĄZEK MIAŁBY SENS????
Grr... wyniki wyborów grr... grrr...
dokad zmierzaja?
Ksiazki w wersji elektronicznej.
Re: O terrorze/głupocie i sci.historii. Było: Re: Głupota itd...