jak odgrzac makaron?

1. Data: 2002-02-10 12:03:00

Temat: Re: jak odgrzac makaron?
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena napisał(a) w wiadomości: ...
>czy ugotowany i zimny makaron mozna ponownie ugotowac, aby byl cieply? czy
>jedynie w gre wchodzi usmazenie lub upieczenie?

ja czasem wrzucam doslownie na minute na wrzaca wode. Nie skleja sie.

Margola

1. Data: 2002-02-10 12:08:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>czy ugotowany i zimny makaron mozna ponownie ugotowac, aby byl cieply? czy
>jedynie w gre wchodzi usmazenie lub upieczenie?

Ugotowac to raczej nie, bo sie rozciapie, ale mozna go wruzcic do
wrzacej wody i *chwileczke* pogotowac, lepszy odsmazany lub
zapiekany, jak dla mnie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-10 12:11:39

Temat: jak odgrzac makaron?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-10 12:35:21

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lepszy odsmazany lub
> zapiekany, jak dla mnie

dla mnie tez, ale czasem zostanie z poprzedniego dnia z obiadu, a podsmazany
mi nie pasuje np. do sosu ze spaghetti. a moze pasuje? chmmm

1. Data: 2002-02-10 12:47:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>dla mnie tez, ale czasem zostanie z poprzedniego dnia z obiadu, a podsmazany
>mi nie pasuje np. do sosu ze spaghetti. a moze pasuje? chmmm

to najprosciej chyba w takim razie wrzucic sos do makaronu i tak
podgrzac, ale z drugiej strony smazyc asmazyc to tez roznica ;)
mozna smaztc/dusic bardzo powoli...ja taki nadgrzyiony zebem
czasu makaron (tzn taki, ktory zostal i np stal nieprzykryty
czyli wysechl porzadnie) daje na patelnie z olejem i woda...woda
wyparuje, rozluzni makaron, olej podsmazy, alenie za bardzo (maly
ogien)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-10 13:08:39

Temat: Odp: jak odgrzac makaron?
Od: "MateuszW" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyprobowany sposob to wrzucenie makaronu do koszyczka na frytki i na moment
do wrzatku. A makaron do spaghetti to ja bym podgrzal razem z sosem. I tak
bedzie mieszane :) Poza tym mozna go podgrzac na takim bajerze metalowym do
gotowania na parze ... tez sie nie skleja i nie rozlazi ... jesli sie go
zbyt dlugo nie potrzyma :)
MateuszW

1. Data: 2002-02-10 13:30:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a45npc$225b$...@p...acn.pl...
> czy ugotowany i zimny makaron mozna ponownie ugotowac, aby byl cieply? czy
> jedynie w gre wchodzi usmazenie lub upieczenie?

Ja podgrzewam w mikrofalówce razem z dodatkami. Jest OK.

Wkn

1. Data: 2002-02-10 14:00:32

Od: "Slavek Siegmund" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

W plastikowe pudelko i do mikrofali na chwile.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2002-02-10 15:01:47

Od: "szamanka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
nie znacie mnie jeszcze, ale ja Was już trochę znam bo podczytuje sobie
często grupę... czasem wyprobuje jakiś przepis albo stworzę własną
wariacje... Bardzo mi się tu podoba i jeśli nie macie nic przeciwo, zostanę
Piszę, bo przypomniało mi się co w moim domu mama robiła z "wczorajszym"
makaronem. Otóż smażyło się słoninkę pokrojoną w drobną kosteczkę na skwarki
i na tym tłuszczyku odsmażało makaron. Na koniec dodawało się pokruszonego
twarogu. Probowałam zrobić coś takiego w akademickich warunkach ( mieszkam
jeszcze w akademiku) i mimo, że makaron nie taki domowy mamusiny ale z
torebki i twaróg ze sklepu a nie z mleka od naszej krowy no i ze słoninki
zrezygnowałam na rzecz smalcu ze skwareczkami (wyrób mojej mamy)...jednak
smak udało mi się podrobić... Niezapomniany smak z dzieciństwa...
Zastanawiam się, czy ktoś jeszcze przyrządzał makaron w ten sposób..?

pozdrawiam
Ania szamanka

1. Data: 2002-02-10 16:24:33

Od: "MateuszW" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze przyznac, ze owszem ... panie kucharki w mojej podstawowce. A poniewaz
robily to na "odwal sie" to jest to dla mnie niestety smak niezapomniany i
nie do zniesienia

buraki
Egzotyczny dzem
Krokiety inaczej - jak?