jak poderwać koleżankę z pracy?

1. Data: 2001-07-11 12:45:38

Temat: jak poderwać koleżankę z pracy?
Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie,
czy macie jakieś sposoby?
czy drogie panie chciałbyście być podrywane w pracy?

Z wdzięcznym oczekiwaniem na odpowiedzi
Smerf

Ps. To chyba pierwszy etap uzależnienia od listy dyskusyjnej.

1. Data: 2001-07-11 12:54:52

Temat: Re: jak poderwać koleżankę z pracy?
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z wdzięcznym oczekiwaniem na odpowiedzi
> Smerf
>
> Ps. To chyba pierwszy etap uzależnienia od listy dyskusyjnej.

Powiedz jej, ze Ci sie podoba i jakie masz wobec niej plany;-))) . Powinna sie
ustosunkowac:).
Eva

1. Data: 2001-07-11 13:00:23

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Powiedz jej, ze Ci sie podoba i jakie masz wobec niej plany;-))) . Powinna
sie ustosunkowac:).
> Eva

Nie ma szans
muszę zacząć nieco delikatniej
a planów nie mam :-)))) - jeszcze, ale... jejku jaka ona jest fajna ;))))
Smerf

1. Data: 2001-07-11 13:06:24

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja osobiscie uwazam, ze romans w pracy sprzyja niezdrowej atmosferze. A co
> jesli okaze sie niewypalem? Potem bedziecie sie glupio czuli i ciezko bedzie
> ten problem znosic przez 8 godzin dziennie. Zdecydowanie nie polecam!
> Poza tym w niektorych firmach jest to bardzo zle widziane, bo obniza
> efektywnosc pracy pracownikow.
> Zastanow sie nad tym!
>
> --
> A.
> Użytkownik <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:5...@n...onet.pl...

Za miesiąc się zwalniam ;-)))))
a dla takich oczu i głosu pięknego (o aspektach jej ciała nie wspomnę) mógłbym
znosić największe katusze

Smerf

1. Data: 2001-07-11 13:09:10

Od: "AvV" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-11 13:17:57

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

E:
> sie ustosunkowac:).

Sm:
> Nie ma szans
> muszę zacząć nieco delikatniej
> a planów nie mam :-)))) - jeszcze, ale... jejku jaka ona jest fajna ;))))

Przeciez masz plan - chcesz ja poderwac:))), wiec jej to powiedz.
Tym bardziej ze jest fajna i ze sie zwalniasz;)
Do Dziela !!!
Eva:)

1. Data: 2001-07-11 13:29:58

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przeciez masz plan - chcesz ja poderwac:))), wiec jej to powiedz.
> Tym bardziej ze jest fajna i ze sie zwalniasz;)

Jak ktoś mi lepiej nie poradzi, to zapraszam na przedstawienie komediowe,
prawdopodobnie w przyszły tygodniu :)))))))))
Smerf

1. Data: 2001-07-11 13:31:49

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktoś mi lepiej nie poradzi, to zapraszam na przedstawienie komediowe,
> prawdopodobnie w przyszły tygodniu :)))))))))
> Smerf

A gdzie to przedstawienie ????
Chciałabym to zobaczyć !:)
Eva

1. Data: 2001-07-11 13:41:44

Temat: Odp: jak poderwać koleżankę z pracy?
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

;))))

a nie mozesz poprostu zaczac z nia spedzac wiecej czasu ... zabrac ja na
lunch ... nie wiem na lody, na kawe ... przeciez jest lato ... nie musicie
siedziec w dusznym biurze ........ i tak od slowa do slowa ....... moze sie
okaze ze lubicie te same rzeczy te same miejsca ..... pomysl o tym ......

powodzenia ! ;-)
Oliwia

1. Data: 2001-07-11 13:52:58

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oliwia <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ihkvl$nrj$...@n...polbox.pl...
> [...]
sie
> okaze ze lubicie te same rzeczy te same miejsca ..... pomysl o tym ......

Ja bym polaczyla te dwie metody, propozycje Evy oraz propozycje Oliwii.
Najpierw gdzies ja zapros, zbliz sie do niej troche. A potem po prostu
powiedz, ze bardzo Ci sie spodobala.
Zycze powodzenia :-)

Magdalena

Freud a wspolczesnosc