rozwój piersi u dziecka

81. Data: 2002-11-23 19:03:42

Temat: Re: rozwój piersi u dziecka
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arnr95$aif$1@news.tpi.pl :

> albo gruczoły sutkowe...

Chcac poznac informacje o 'bydowie sutka' wystarczy w wyszukiwarce
internetowej wpisac 'budowa sutka':
http://www.google.com/search?q=budowa+sutka&sourceid
=opera&num=50&ie=utf-
8&oe=utf-8

Juz na pierwszej stronie pojawia sie link do ciekawego websajt:

http://www.amwaw.edu.pl/bbd/pages/bbd_budowa.htm

Wydaje sie, ze to w duzym stopniu wystarczy matce, córce i ciekawym
mężczyznom do poznania budowy sutka i wpływu hormonów.

Internet nie kończy się na Usenet!

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., WiseCHOSENByGodWakanAlo, MadryPrzezBogaWakanAloWYBRANY
http://albertanism.freezope.org/pl/

82. Data: 2002-11-23 20:12:01

Temat: Re: jezyk polskawy
Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher, MD ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> Co ja mam napisac jeszcze, zebys ty i tobie podobni zrozumieli w
> koncu, ze ja nie jestem katolikiem!
> Nie pisze, nie uzwam katolickiego polskiego jezyka!

chwila moment.. czy ja dobrze rozumiem...
nie piszesz po polsku, bo nie jestes katolikiem?

PS odpowiedz i na moje posty.. jestem niesamowicie spragniony odpowiedzi

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

83. Data: 2002-11-23 20:23:28

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:Xns92CFD9F92CEBCqwertyozxcvalvtw@212.76.33.130 :

> PS odpowiedz i na moje posty.. jestem niesamowicie spragniony odpowiedzi

Ja tez zaluje, ze nie odpowiem na twoje pytania. Kilka z nich bylo calkiem
sensownych.

84. Data: 2002-11-23 21:05:17

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "albert jacher, md chosenbygod" napisał ...

> Co ja mam napisac jeszcze, zebys ty i tobie podobni zrozumieli w koncu, ze
> ja nie jestem katolikiem!

Znam paru, którzy też nimi nie są, nie będąc równocześnie analfabetami.
Nie ma to jak dorobić ideologię do braku elementarnego
wyksztalcenia i zwykłego chamstwa, którym jest konsekwentne
zwracanie się do rozmówców "ty" (małą literą).

> Nie przywiazywanie wagi do wielkosci liter.

Chyba, że piszesz o sobie, prawda ?
Wtedy dziwnie przywiązujesz ...

> Uwzglednij w przyszlosci, ze nie wszyscy ludzie mysla twoimi kategoriami
> myslowymi i religijnymi.

Guzik wiesz o mojej religii.
I guzik się dowiesz, bo dla mnie kwestie wiary i religii
są sprawami intymnymi.
A z cała pewnością nie maja nic wspólnego ze znajomością
zasad ortografii.
Czyżby chodziło Ci o udowodnienie, że albertynizm
jest religią nieuków i ignorantów ?

Mała Mi

85. Data: 2002-11-23 21:24:02

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:aroqhj$hq5$1@news.tpi.pl :

> [...]
> wyksztalcenia i zwykłego chamstwa, którym jest konsekwentne
> zwracanie się do rozmówców "ty" (małą literą).

Ale to jest "chamstwo" tylko dla was katolikow!
Ja nie jestem katolikiem!!!
Ty do mnie mozesz pisac po imieniu i mała litera i mnie to nie obraza ani
troche! :-)

Ok, to załozmy ze mam dysgrafie... Nie potrafie sprostac twoim wysokim
wymaganiom ortograficznym... Wybacz!

Z dobrymi życzeniami,

86. Data: 2002-11-23 21:48:00

Temat: Odp: jezyk polskawy
Od: "beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, to załozmy ze mam dysgrafie... Nie potrafie sprostac twoim wysokim
> wymaganiom ortograficznym... Wybacz!

A jednak Albercik jesteś nieukiem ! Wiesz kto to dysgrafik, to taki człek,
który ma problem ze stawianiem krągłych, czytelnych literek umiejscowionych
w linijkach. Zapewne miałeś na myśli dysortografa, tylko Ci się troszkę
pomieszało. Ech, wiem Twoja religia nie odróżnia dysgrafika od
dysortografika. I jeszcze na marginesie - liczba mnoga od słowa rok to lata,
a nie roki. Ach ten albertanizm.

beata
--

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

87. Data: 2002-11-23 21:53:58

Temat: Re: [OT] rozwój piersi u dziecka
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

et.pl]
> Posted At: Saturday, November 23, 2002 10:24 PM
> Posted To: medycyna
> Conversation: rozwój piersi u dziecka
> Subject: Re: jezyk polskawy

> Ale to jest "chamstwo" tylko dla was katolikow!
> Ja nie jestem katolikiem!!!

Nienienie... To chamstwo dla ludzi dobrze wychowanych, szanujących
rozmówców. Czujesz różnicę? Czy dalej będziesz bił pianę?

[...]

> Ok, to załozmy ze mam dysgrafie... Nie potrafie sprostac
> twoim wysokim
> wymaganiom ortograficznym... Wybacz!

Już Ci Beata napisała, że pojęcia pomyliłeś. Dla wszystkiego - zerknij
tu: http://wiem.onet.pl/wiem/00cef5.html i tu:
http://www.eduseek.ids.pl/artykuly/artykul/ida/2093/
. I się dokształć.

> Z dobrymi życzeniami,

O tak, najlepszymi. Zdrówka. Szczególnie psychicznego...

--
Kami
____________________________

88. Data: 2002-11-23 22:15:59

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:arosoj$k2m$1@news.onet.pl :

> Wiesz kto to dysgrafik, to taki człek,
> który ma problem ze stawianiem krągłych, czytelnych literek
> umiejscowionych w linijkach. Zapewne miałeś na myśli dysortografa,
> tylko Ci się troszkę pomieszało.

Tak to racja. Dziekuje, ze skorygowalas.
Załozmy wiec, ze mam dysgrafie i dysortografie i chyba jeszcze inne
przypadlosci, ktorych nie potrafie ladnie nazwac z grecko-lacinska.

Moze mam tez cos typu: "dyssemantia"?

Z dobrymi życzeniami,

89. Data: 2002-11-23 23:06:42

Od: Luser <l...@s...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher, MD ChosenByGod
(i...@p...onet.pl):

A teraz ja sam sie ze soba nie zgadzam.

> Zgadzam sie z toba.

p.wyzej :)

> Tez uwazam, ze zamiast pouczac mnie o roznicach miedzy
> sutkiem a piersia, ludzie powinni wytlumaczyc tamtej kobiecie gdzie
> popelnila blad w terminologii. Mogliby tez odniesc sie do meritum sprawy i
> uspokoich kobiete, ze ta sprawa nie wyglada na pilna i jak sie niepokoi, to
> niech dziewczyne przyprowadzi kiedys do lekarza na badanie tego sutka albo
> uklady hormonalnego.

Luser

90. Data: 2002-11-24 07:21:08

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beata" napisała ...

> [...]
umiejscowionych
> w linijkach. Zapewne miałeś na myśli dysortografa, tylko Ci się troszkę

I nawet wiadomo dlaczego. :-)
W Jego ulubionym "Słowniku języka polskiego", z którego czerpał
"mądrości" na temat piersi i sutków, są hasła "dysgrafia" i "dysgrafik",
ale "dysortografia" już nie ma.
A poza zawartość http://sjp.pwn.pl/ Jego wiedza jak dotąd nie sięga.

Pozdrawiam !
Mała Mi

Bajpasy na nogi...
Problemy żołądkowe - dość pilne.
swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady
zapalenie jelita grubego
zapalenie jelita grubego