kalendarz biodynamiczny

1. Data: 2000-02-14 03:21:51

Temat: kalendarz biodynamiczny
Od: "dzeus" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiosna zbliza sie duzymi krokami i nieglugo zacznie sie czas siewu. Mam
pytanie: gdzie znalezc w przepastnych zasobach internetu kalendarz
biodynamiczny w wersji elektronicznej? W wersji papierowej juz nabylem.
dzeus
d...@a...net.pl

2. Data: 2000-02-23 08:37:17

Temat: Odp: kalendarz biodynamiczny
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dzeus <d...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38a773fd$...@n...vogel.pl...
> Wiosna zbliza sie duzymi krokami i nieglugo zacznie sie czas siewu.
Mam
> pytanie: gdzie znalezc w przepastnych zasobach internetu kalendarz
> biodynamiczny

Przeglądając takie kalendarze, zawsze śmieszy mnie fakt, że np. do prac przy
roślinach korzeniowych w danym dniu, najkorzystniejszy czas kończy się o
godzinie 18.00
Jeżeli nie zdążymy do tej godziny to musimy czekać sześć dni na dokończenie?
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-03-16 22:05:04

Temat: Re: kalendarz biodynamiczny
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godzinie 18.00
> Jeżeli nie zdążymy do tej godziny to musimy czekać sześć dni na

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Liczą się intencje.

Krzysztofie, popełniasz błąd w założeniu.
Takie kalendarze nie są dla Ciebie = zaawansowanego ogrodnika.
One są dla początkujących, takich którzy dopiero zaczynają.
Ty z pewnością jesteś na "TY" z każdą swoją rośliną i dajesz im swoją miłość
i opiekę na co dzień. Inni tego nie potrafią nawet w 10% stąd poszukują
pomocy, na tej grupie również. Ty masz intuicyjne wyczucie co należy zrobić,
inni tego nie uczynią nawet po kilku kursach bądź przeczytaniu wielu
książek.
Dlatego nie bardzo rozumię, dlaczego odbierać im szansę na poznanie mądrości
przodków.
Nie tylko grawitacja się liczy. Są rzeczy o których ...
Pozdrawiam, jerz.

4. Data: 2000-03-17 06:57:50

Od: "Joanna Pampuch-Wolak" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Tak apropo kalendarza biodynamicznego. Chetnie z niego korzystam. Może ktoś
zna stronę w internecie na której takowy się znajduje.
Bedę wdzięczna
Joanna

5. Data: 2000-03-19 07:04:16

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerz" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
...............> Dlatego nie bardzo rozumię, dlaczego odbierać im szansę na
poznanie mądrości
> przodków.

Myślę, że przeszkadza to początkującym w zwracaniu uwagi na faktycznie
istotne sprawy.
Oczywiście, każdy może wierzyć w co chce.
Nie jestem za odbieraniem obiektów wiary o ile nie szkodzi to otoczeniu.
Chociaż, czasami nie zgadzam się z poglądami innych, to szczególnie szanuję
osoby, które bronią swoich poglądów w możliwie oryginalny sposób.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

juki?
Grusza - rdza.