Azalie zabijają pszsczoły

1. Data: 2000-02-13 18:49:36

Temat: Azalie zabijają pszsczoły
Od: "Jeger" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leci sobie taka pszczółka- matka Polka paru tysięcy uroczych czerwi ( nie
licząc trutni), obrabia pracowicie kwiatki azalii i wyciąga nogi ( a raczej
skrzydła). Mi już nawet nie chodzi o te czerwie, ale szkoda tego miodu co z
sobą niosła. Dlatego mówię nie azalią!
Gardenpozdrowienia
Jeger

1. Data: 2000-02-14 07:13:40

Temat: Odp: Azalie zabijają pszsczoły
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeger <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:41Dp4.9632$Q...@n...tpnet.pl...
> Leci sobie taka pszczółka- matka Polka paru tysięcy uroczych czerwi ( nie
> licząc trutni), obrabia pracowicie

Matka nie obrabia kwiatków. Ona wylatuje z ula najwyżej raz.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-14 15:17:23

Temat: Re: Azalie nie zabijają pszczoły
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Skad wzioles takie bledne wiadomosci. :-X
Jesli juz to nie azalie tylko (Rhododendron flavum zwany Azalea pontica) w
Polsce rosnie tylko dziko kolo Lezajska.
Najwiecej wystepuje masowo na Kaukazie i stamtad miod posiada wlasciwosci
odurzajace czy nawet trujace.W ogrodach uprawia sie mieszance i kwiaty ich
sa za glebokie dla pszczol i sa odwiedzane tylko przez trzmiele.
I nigdy nie zabily zadnej pszczoly tym bardziej matki ktora nie wylatuje z
ula.
Pozdrawiam ,Boguslaw

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-14 17:39:52

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
raczej
> skrzydła). Mi już nawet nie chodzi o te czerwie, ale szkoda tego miodu co

Napisz o tym cos więcej. Skąd masz tę informację? Kwiaty, które zabijają
pszczoły!!! To nieprawdopodobne!

Zdziwony Staszek

1. Data: 2000-02-14 19:12:43

Temat: Odp: Azalie nie zabijają pszczoły
Od: "Jeger" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te pszczoły miały być niedzielnym żartem, ale zgadzam się z Panem
Radzimierskim, że trujące dla owadów są dziko rosnące azalie pontyjskie,
rosnące w Polsce m.in. w Kołaczni. O toksyczności nektaru mieszańców nic
nie słyszałem, ale prosiłbym o źródło. O wylotach z ula pszczelej matki już
nawet nie polemizuję... Jestem zły bo cały dzień padało i nie mogłem
przeciąć drzewek w sadzie. Garden pozdrowienia. Obrońca pszczół - Jeger.

1. Data: 2000-02-23 21:37:40

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wylatuje..... wylatuje w przestworza, choćby po to, żeby odbyć akt kopulacji
z trutniami i to na wysokości do 5km...... Stara matka wylatuje też po
podzieleniu się pnia, z nowym rojem, a w ulu zostaje młoda matka. Chodziło
Ci może o to, że nie siada na kwiatach?

Pozdrawiam - B.M. - Jagoda

<9...@g...newsgate.pl>...

1. Data: 2000-02-23 21:38:48

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 21:40:09

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 21:43:28

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-23 21:58:46

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

<9...@g...newsgate.pl>...

>I nigdy nie zabily zadnej pszczoly tym bardziej matki ktora nie wylatuje z

Forma do robienia kostki?...
Azalie
NEW PHONE NUMBERS
pozdrowienia