kamica zółciowa - gdzie w Wie usunąć woreczek

1. Data: 2004-02-12 12:08:47

Temat: kamica zółciowa - gdzie w Wie usunąć woreczek
Od: "micrus" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

witam- czy ma ktos wiedze na temat , gdzie znajdę najlepszych operatorów do
ww. zabiegu? wstepnie biorę pod uwagę szpital im Orłowskiego - lae nie mam
bladego pojęcia w tej kwestii, choroba spadła na mnie jak gorm z jasnego
nieba
BTW - czy naprawdę trzeba tee woreczek " z licznymi dorbnymi złogami"
usunąc??
jakie tego będą skutki?

2. Data: 2004-02-12 12:32:26

Temat: Re: kamica zółciowa - gdzie w Wie usunąć woreczek
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "micrus" <g...@c...com> napisał w wiadomości

> BTW - czy naprawdę trzeba tee woreczek " z licznymi dorbnymi złogami"
> usunąc??

O usuwaniu złogów było już sporo. Oczywiście lekarze wolą wszystko wyciąć,
ale radziłbym najpierw spróbować wypróbowane metody pozbywania się
zanieczyszczeń z organizmu. Woreczek żółciowy jest trudniejszy w
oczyszczaniu niż jelito, ale są zabiegi, które ułatwiają organizmowi
pozbycie się z niego kamieni. Poza tym zbliża się najlepszy okres na
oczyszczanie wątroby i organów z nią zwiazanych. No i należy pamiętać, że
woreczek jest ważną częścia układu trawiennego, więc jego brak nie będzie
obojetny dla organizmu.

> jakie tego będą skutki?

Mogą być różne, ale biorąc pod uwagę ważną funkcję jaka pełni woreczek w
procesie trawienia, to można wyciągnąć wniosek, że skutki nie będą raczej
zdrowotne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-02-12 12:47:33

Od: "micrus" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> ale radziłbym najpierw spróbować wypróbowane metody pozbywania się
> zanieczyszczeń z organizmu.
jaka to metoda?
Woreczek żółciowy jest trudniejszy w
> oczyszczaniu niż jelito, ale są zabiegi, które ułatwiają organizmowi
> pozbycie się z niego kamieni.
jakie masz zabiegi na mysli?

> [...]

> procesie trawienia, to można wyciągnąć wniosek, że skutki nie będą raczej

- niewiele konkretów, moze przybliżysz?
dla utrudnienia: mam obecnie lekki stan zapalny bl.śluzowej zółądka i karmię
dziecko piersią

4. Data: 2004-02-12 13:18:52

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaka to metoda?

> jakie masz zabiegi na mysli?

Generalnie to oczyszczanie układu trawiennego ze złogów, co pociąga za sobą
oczyszczenia dalszych organów. Oczyszczać organizm można za pomocą
odpowiedniej diety (owocowo-warzywnej), zabiegi za pomocą odpowiedniego
pokarmu http://www.drnatura.pl/watroba.htm lub mechanicznie za pomocą
płukania układu pokarmowego.
To co jest opisane w linku to jedna z wersji tej metody, bo widziałem kilka.
W książce Małachowa też jest to podobnie opisane.

> Poza tym zbliża się najlepszy okres na oczyszczanie wątroby i organów z
nią
> zwiazanych. ??

Wiosna, a ściślej przednówek to najlepsza pora.

> - niewiele konkretów, moze przybliżysz?
> dla utrudnienia: mam obecnie lekki stan zapalny bl.śluzowej zółądka i
karmię
> dziecko piersią

To utrudnia sprawę, bo metody które dają w miarę szybki efekt (np. szankh
prakszalana) są raczej nie są obojetne dla organizmu, a z uwagi na to, że
karmisz mogą Cię mocno osłabić. Proponowałbym zabieg
http://www.drnatura.pl/watroba.htm oraz zmianę diety, przynajmniej na jakiś
czas.

5. Data: 2004-02-14 13:44:13

Temat: Odp: kamica zółciowa - gdzie w Wie usunąć woreczek
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trapez <t...@p...wp.pl> w wiadomości do grup

No i zapomniałem o najważniejszym, czyli o głodówce, ale dla karmiącej
kobiety to moze być niezbyt stosowne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

SPAM serwisy urządzeń medycznych
kwas hyaluronowy w ortopedii - pytanie praktyczne
katar (?) zatoki - nietypowo
Re: With all its broken dreams, it is still a beautiful world.
nystatyna