katar (?) zatoki - nietypowo

1. Data: 2004-02-12 10:50:56

Temat: katar (?) zatoki - nietypowo
Od: "Andrx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam/ mam takie pytanko do forum/
czy nastepujace objawy moga miec zwiazek
z chorobowymi zmianami w zatokach/
ewentualnie jakie badania mozna by wykonac,
zeby sie upewnic ze to zatoki/
objawy to:
1. uczucie ucisku w glowie - obszar nad oczami
( popularnie zwany - czolo ).
2. czasami dochodzi tez pobolewanie okolic skroni.
3. czeste uczucie zmeczenia oczu.
3. czasami jak sie pochyle w dol, to potrafi mi poleciec
kilka kropel wodnistego kataru ( prawie jak woda).
Objaw nr 3 jest dla mnie najdziwniejszy, ale najbardziej
kojarzy mi sie z ewentualnymi problemami z zatokami.
Tylko ze wlasnie zawsze sobie wyobrazalem problemy
z zatokami jako problemy, ktorym towarzyszy masa
wydzieliny, ktora wycieka z nosa lub po gardle i w sumie
sam nie wiem czy te objawy moga byc spowodowane zatokami.
Chociaz ostatnimi czasy mialem dosyc czeste zapalenia gardla,
ale nie jakies ropne anginy - tylko po prostu ostre zapalenia gardla.
+/- dla ciekawych:
mezczyzna, 26 lat, niepalacy, pijacy malo ( ostatnio prawie wcale-
niestety :( ), ostatnio problemy zdrowotne o podlozu
reumatoidalnym ( pieczenie i klucie w stawach nog, aso ok. 350,
czasami dodatnie rcb [ ale o tym innym razem ] )
Thx wszystkim za zainteresowanie
Duzo Zdrowia
Andrx

2. Data: 2004-02-12 21:04:12

Temat: Re: katar (?) zatoki - nietypowo
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Feb 2004, Andrx wrote:

> Witam/ mam takie pytanko do forum/
> czy nastepujace objawy moga miec zwiazek
> z chorobowymi zmianami w zatokach/
> ewentualnie jakie badania mozna by wykonac,
> zeby sie upewnic ze to zatoki/

moze, zagladnij prosze do archiwum - wiele pytan, odpowiedzi
i dyskusji bylo juz na ten temat

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2004-02-13 07:41:13

Od: "Andrx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze juz sporo bylo/ bylem tylko ciekaw czy
zestaw objawow 1,2,3,4 moze byc spowodowany
problemami z zatokami/ bo to dosyc nietypowy
zestaw ( chyba ) /
tak wiec spodziewalem sie komentarzy typu:
tak, raczej tak, mozliwe, raczej nie, nie /
w archiwum oczywista tez poszperam/
Andrx

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisal w
wiadomosci news:Pine.BSO.4.58.0402122203200.32519@renata.am.tor
un.pl...
> On Thu, 12 Feb 2004, Andrx wrote:
> http://www.am.torun.pl/~pekasz

Re: With all its broken dreams, it is still a beautiful world.
nystatyna
Re: With all its broken dreams, it is still a beautiful world.
[wodoglowie?] USG mózgowia - dzieciatko 6msc
Slaba tolerancja na alkochol? czy jak?