Odp: kolczyk w nosie

From: "patrycja." <p...@K...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: kolczyk w nosie
Date: Sun, 23 Mar 2003 20:47:15 +0100

gosia <
> to prawda indywidualisci sa inni
> ale czy trzeba miec sile zeby byc indywidualista?!

no właśnie, są inni, a większość ludzi nie przepada za "innymi", dlatego też
mają ciężkie życie.

> sadze raczej ze bycie indywidualista ma sie we krwi
> a jesli cos mamy we krwi to nie trzeba wykorzystywac sily
> by sie wybijac ponad wszystkich

tak, jasne, wyróżianie się /powiedzmy/ mają we krwi i nie wkładają w to
wysiłku.. ale trzeba ogrmnej siły żeby przy tym pozostać i.. być
'szczęśliwym', bo ludzie świetnie potrafią ranić

> upst...a ja myslalam ze kolczyk w nosie mam dla ozdoby :)
> podobnie kolczyki w uszach...
> nie patrzylam na to jak na oznake indywidualizmu...

ale ja przecież mówię że to nie musi być to, ale że ludzie tak to /często/
odbierają

> fatalnie to ja bede sie czula brykajac bez tego kolczyka
> chociazby przez chwile

:]

> nieee dlaczego?

po to co masz w głowie decyduje o tym jaka jesteś (nie mówię o samej
"wiedzy") a to jaka jesteś decyduje o tym co masz w nosie ;)