Re: kolczyk w nosie

Data: 2003-03-23 19:31:09
Temat: Re: kolczyk w nosie
Od: "gosia" <g...@o...pl>

Użytkownik "patrycja." <p...@K...pl> napisał w
wiadomości news:b5kc50$onl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> bo indywidualiści są _inni_ (od nich;) i przeważnie- silniejszy, trzeba
mieć
> siłę żeby się wybić, no nie?
to prawda indywidualisci sa inni
ale czy trzeba miec sile zeby byc indywidualista?!
sadze raczej ze bycie indywidualista ma sie we krwi
a jesli cos mamy we krwi to nie trzeba wykorzystywac sily
by sie wybijac ponad wszystkich

> no właśnie w tym 'problem', _może_ to oznaczać ale nie we _wszystkich_
> przypadkach, ale ludzie (pracodawcy?) o tym zapominają /nie wiedzą/
upst...a ja myslalam ze kolczyk w nosie mam dla ozdoby :)
podobnie kolczyki w uszach...
nie patrzylam na to jak na oznake indywidualizmu...

> no właśnie, MZ to brzmi fatalnie, będziesz udawała kogoś kim nie jesteś,
> niby takie fałszywe i obłudne.. ale IMO to jest walka, i jeśli wyjęcie
> kolczyka z nosa może przesądzić o jej zwycięstwie, to czemu nie? :]
nom wlasnie :)
fatalnie to ja bede sie czula brykajac bez tego kolczyka
chociazby przez chwile
juz jakis czas go nosze i przyzwyczailam sie do niego ;)
bo udawac kogos innego nie bede bo i po co?!
i tak "w praniu" wyjdzie jaka jestem :)

> a co do "szokowania", tu nie o to chodzi, ale o to, żeby ludzie najpierw
> docenili Twoje zalety, to jakim jesteś pracownikiem itd. żeby widok
kolczyka
> niczego nie przekreślił. /oczywiście nie wszyscy ą tacy/, jak już
stwierdzą
> że jesteś taka, jaką chcą żebyś była, kolczyk zbyt wiele nie zmieni :]
nie no pewnie ze nie o szokowanie chodzi...
nie mniej gdy nagle pojawi sie ten kolczyk
bedzie to dla szefa zaskoczenie
bez sensu tak sie zaskakiwac ale skoro tak trzeba :/

> pytanie! wszystko można ;)
:) to w sumie tak...

> dobre ;) tylko to co masz w nosie wynika z tego, co masz w głowie, no
nie?
nieee dlaczego?

pozdrawiam :)
gosia