kolczyki

1. Data: 2003-04-26 22:57:34

Temat: Odp: kolczyki
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adam <a...@o...pl>

mierne masz pojecie o piercingu

1. Data: 2003-04-27 12:00:04

Temat: kolczyki
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie w trójmieście można kupić orginalne kolczyki do nosa.

1. Data: 2003-04-27 12:11:56

Temat: Re: kolczyki
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie w trójmieście można kupić orginalne kolczyki do nosa.

Niunia, a myslalas o psychoterapii? Nos jest od tego, zeby w nim dlubac, a
nie kolczyki wieszac... Juz ustalono, ze uszy nie sluza oddychaniu - moze
dla nich poszukaj zastosowania... Ja tam wole Cie taka, jaka Pan Bog
stworzyl - nie potrzebujesz sie bardziej dziurawic... Nie ogladaj wiecej w
tv zniewiescialych, wypaczonych psychicznie imbecyli.

1. Data: 2003-04-27 12:18:09

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie w trójmieście można kupić orginalne kolczyki do nosa.

Jesli chcesz sprawic komus przyjemnosc - przyczep cos sobie na jezyku,
ryzykujesz jednak, ze zupa bedzie Ci sie przelewala do tchawicy...

1. Data: 2003-04-27 12:27:18

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał
> Niunia, a myslalas o psychoterapii?

Moze kogos polecasz z wlasnego doswiadczenia? Bedziemy wiedziec kogo unikac
;)))

>Nos jest od tego, zeby w nim dlubac...

Gratuluje podejscia

> Juz ustalono, ze uszy nie sluza oddychaniu - moze
> dla nich poszukaj zastosowania...

Ze niby ma sobie dziewczyna uszy dziurawic? Sadysto ;>>>>>

> Ja tam wole Cie taka, jaka Pan Bog
> stworzyl

uuu... to moze przenies sie w jakies rejony Afryki, gdzieniegdzie plemiona
zyja jeszcze w zgodzie z natura ;)))))))

Pozdrawiam ;)))
I sorki ze nie na temat...

1. Data: 2003-04-27 12:32:31

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał

> Jesli chcesz sprawic komus przyjemnosc - przyczep cos sobie na jezyku,
> ryzykujesz jednak, ze zupa bedzie Ci sie przelewala do tchawicy...

A to ciekawe... Mnie na anatomii nie uczyli ze to mozliwe ;))) Moze ja
niedouczona jestem i jezyk ma z tchawica polaczenie heheh
Pozdrawiam uparcie ;)))

1. Data: 2003-04-27 12:36:59

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adam" <a...@o...pl> napisał
>
> Moze kogos polecasz z wlasnego doswiadczenia? Bedziemy wiedziec kogo
unikac

Ojej, a to bylo takie oczywiste... To byl poczatek owej terapii...
Zyczliwosc przeze mnie przemawiala - nikomu zle nie zycze.

> uuu... to moze przenies sie w jakies rejony Afryki, gdzieniegdzie plemiona
> zyja jeszcze w zgodzie z natura ;)))))))

Afryka dzika dawno odkryta... wole najblizsza plaze dla nudystow.

1. Data: 2003-04-27 12:42:01

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

oj, nie czepiaj sie szczegolow, nie kazdy mial anatomie - nie mowie o
sobie - to element terapii i to nie taki bezsensowny, znajomosc anatomii,
jak widac, nie wzmaga wyobrazni... Miast pomagac, przeszkadzasz...
Caluje nawet za pozdrowienie.

1. Data: 2003-04-27 12:44:23

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> mierne masz pojecie o piercingu

Dzieki. Sadzilem, ze nie mam go zupelnie. Jednak wielce wzbogaca czlowieka
ta grupa.

1. Data: 2003-04-27 13:31:55

Od: "Kajaa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam wole Cie taka, jaka Pan Bog
> stworzyl

hmmm...czyli depilacja też jest bleeee?

--
-= PEACE =-
Pozdrafffiam cieplootko

gabinet kosmetyczno-fryzjerski w krakowie?
Czego używacie do mycia twarzy?
etaxil
Oczyszczanie a naczyńka?
Oriflame a Avon