kołotanie serca

11. Data: 2003-03-11 21:46:09

Temat: Odp: kołotanie serca
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

chodzisz na silownie?
napisz jadlospis z dzisaij (wtorek) od godziny oktroej wstales (napisz o
ktorej) az do dzisiaj
,wszystkie junkfoody i cocacole tez uwzglednij.
Ile masz lat?

12. Data: 2003-04-04 14:19:34

Temat: Re: kołotanie serca
Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Dzisiaj czuje takie kołotanie serca, bardzo szybkie bicie. Co to moze byc?
>
> Pozdrawiam
> Rafal
>

> napisalam do Ciebie dlugi i wyczerpujacy list przed chwila, ale "coś" go
zjadlo. Napisze tylko- zrób sobie badania wykluczajace przyczyne fizjogiczna
tachykardii...usg serca, holtera- rejestruje prace serca cała dobe..., usg
tarczycy, i hormonki tsh, t3 t4. Mam to samo, nie lekcewaz tego! Pozdrawiam.
Ewka.

13. Data: 2003-04-04 15:24:40

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tarczycy, i hormonki tsh, t3 t4. Mam to samo, nie lekcewaz tego! Pozdrawiam.
Trzymaj się ciepło i życzę Ci żebys był osobą której najbardziej zalezy na
Twoim zdrowiu...nie oglądaj sie na lekarzy...zrób badania!

14. Data: 2003-04-04 15:29:37

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam.
> Trzymaj się ciepło i życzę Ci żebys był osobą której najbardziej zalezy na
> Twoim zdrowiu....zrób badania!

Flucinar
opuchniete nogi
Komórki macierzyste