kuchenka mikrofalowa

1. Data: 2000-06-08 16:15:33

Temat: Re: kuchenka mikrofalowa
Od: "Becia" <b...@h...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje jajo na miekko:-))
trzymane powyzej minuty wybucha:-))))

milego uzytkowania:-)
pozdrawiam
Beata

1. Data: 2000-06-13 14:47:13

Temat: kuchenka mikrofalowa
Od: "Marzena Kopel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :O))
Kuchenka mikrofalowa jest dla mnie nowoscia czy moze ktos mi
podac jakis latwy przepsi na smaczna potrawe?

1. Data: 2000-06-14 02:14:42

Od: emski <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

powaznie...... najlepiej wychodzi mi w niej suszenie ADIDAS`ow po
treningu

1. Data: 2000-06-14 07:07:44

Temat: Odp: kuchenka mikrofalowa
Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Kopel <m...@k...net.pl

> Witam wszystkich :O))
> Kuchenka mikrofalowa jest dla mnie nowoscia czy moze ktos mi
> podac jakis latwy przepsi na smaczna potrawe?

Rozmrażaj mięso, podgrzewaj mleko, praż kukurydzę, ale nie gotuj!
A zwłaszcza mięsa - jest wybitnie ochydne :-(

1. Data: 2000-06-14 08:31:48

Od: "Marcus" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

we wszystkich instrukcjach obslugi kuchenek mikrofalowych zabraniaja
suszenia skarpetek

.... ichyba dlatego ze jest to najlepsze zastosowanie :)))))

poza tym rozmrazanie potraw (umyj wczesniej kuchenke wewnatrz po suszeniu
skarpet;))

pieczenie i gotowanie - zostan raczej przy tradycji

1. Data: 2000-06-14 08:36:56

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marzena Kopel <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:RPr15.5701$D...@n...tpnet.pl...
> Witam wszystkich :O))
> Kuchenka mikrofalowa jest dla mnie nowoscia czy moze ktos mi
> podac jakis latwy przepsi na smaczna potrawe?

Wez dowolny przepis z listy i wykonaj. Po ostudzeniu wloz do lodowki. Za
jakis czas wloz do kuchenki mikrofalowej i po krotkim oczekowaniu vu'ala
(pardon, moi franchese ;) smaczna potrawa z prosto z kuchenki gotowa.

Jader

1. Data: 2000-06-14 11:37:47

Od: "Marzena Kopel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehehe wiecie co? to sa naprawde rewelacyjne pomysly :O)

1. Data: 2000-06-14 14:51:51

Temat: Re: kuchenka mikrofalowa - I JAJAKO !!
Od: Slavek Siegmund <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Becia wrote:

> proponuje jajo na miekko:-))
> trzymane powyzej minuty wybucha:-))))
>
> milego uzytkowania:-)
> pozdrawiam
> Beata

Owin jajko folia aluminiowa, zsadz do szklanki z woda ,
gotuj w kuchence mikrofalowej i jajko nie wybuchnie.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-06-16 06:32:03

Od: "Krzysztof K" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcus <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8i7g1q$2gq$...@f...man.torun.pl...
> we wszystkich instrukcjach obslugi kuchenek mikrofalowych zabraniaja
> suszenia skarpetek
>
> .... ichyba dlatego ze jest to najlepsze zastosowanie :)))))

A ja wiem dlaczego! Kiedys mi sie zapalily!!!! Serio! Ale bylo smiechu!

Pozdrawiam,

Krzysztof

kalafior
racuchy z jablkiem
Re: czy ktos moze poradzic wegetarianinowi?
Re: BOSCH Family - robot kuchenny
Meble do kuchni