kurczaki

1. Data: 2001-09-10 12:54:08

Temat: kurczaki
Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostałam wczoraj sztuk dwie na szczęście wypatroszone i bez piór.. ale co z
tego teraz zrobić żeby było niekonwencjonalnie i dla dwóch osób tylko?
zwłaszcza że wpakowałam to do zamrażalnika w całości.. takie normalnie
pieczone? mam robi to co tydzień mam trochę dość..

Mag

1. Data: 2001-09-10 17:39:55

Temat: Odp: kurczaki
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magdary <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.161.98...
> [...]
> zwłaszcza że wpakowałam to do zamrażalnika w całości.. takie normalnie
> pieczone? mam robi to co tydzień mam trochę dość..

tysiace przepisow jest na kurczaki. Wejdz na jakies strony kulinarne i
znajdziesz mnostwo niekonwencjonalnych przepisow na drob. K

RE: Ajerkoniak
Mmmm....grzybki!
salatka z fasoli
Ajerkoniak