lekarz-idealista

1. Data: 2003-08-17 20:35:58

Temat: lekarz-idealista
Od: "gamma" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdyby ktoś miał pytanie z zakresu medycyny-służę radą i wiedzą.jestem
lekarzem-kardiolog, ale medycynę ogólną też studiowałam.pozdrawiam.

2. Data: 2003-08-17 20:45:06

Temat: Re: lekarz-idealista
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gamma" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> gdyby ktoś miał pytanie z zakresu medycyny-służę radą i wiedzą.jestem
> lekarzem-kardiolog, ale medycynę ogólną też studiowałam.pozdrawiam.

Witam serdecznie Szanownego Kolege :-))))

casus
spec. ch.oczu

3. Data: 2003-08-17 21:11:32

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhopgu$k2g$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:
> Użytkownik "gamma" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
>

> Witam serdecznie Szanownego Kolege :-))))

Chyba Koleżankę :)

znowu pedancik ;P

Witaj gamma - na pewno bedziesz miala wiele ciekawych pytan.

--
Robert

4. Data: 2003-08-17 21:16:55

Temat: Odp: lekarz-idealista
Od: "gab----a" <z...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i ja, chociaz nie lekarz to tez branza medyczna. Gaba

5. Data: 2003-08-17 21:20:36

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba Koleżankę :)
>
> znowu pedancik ;P
>
> Witaj gamma - na pewno bedziesz miala wiele ciekawych pytan.
>
> --
> Robert

Kurcze, wybacz Gamma, to ze zmeczenia mi sie w oczach troche
zamglilo,....gdzie ja znajde okuliste?:-))))))))
Juz sie poprawiam: Witam Szanowna Kolezanke:-)))))))))
A Tobie Robercie zaczyna sie zbierac.....hihi:-)))))))))))))

casus

6. Data: 2003-08-17 21:21:56

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bhorjf$pr7$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Kurcze, wybacz Gamma, to ze zmeczenia mi sie w oczach troche
> zamglilo,....gdzie ja znajde okuliste?:-))))))))

Ja Ci pomoge :)
To moze byc od poduszenia! Spij bez poduszki!

> A Tobie Robercie zaczyna sie zbierac.....hihi:-)))))))))))))
Zebralo sie? :)))

--
Robert

7. Data: 2003-08-17 21:39:38

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gamma" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> gdyby ktoś miał pytanie z zakresu medycyny-służę radą i wiedzą.jestem
> lekarzem-kardiolog, ale medycynę ogólną też studiowałam.pozdrawiam.

Witam!
i pozdrawiam
barbarella (pacjentka raczej....)

8. Data: 2003-08-17 22:08:43

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja Ci pomoge :)
> To moze byc od poduszenia! Spij bez poduszki!

> Zebralo sie? :)))
> Robert

A zebys wiedzial!!!
Wydlubie Ci te Twoje oczeta przy najblizszej sposobnosci:-)))))))))

casus

9. Data: 2003-08-17 22:55:50

Od: "Grabarz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gamma" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> gdyby ktoś miał pytanie z zakresu medycyny-służę radą i wiedzą.jestem
> lekarzem-kardiolog, ale medycynę ogólną też studiowałam.pozdrawiam.

Ja tu raczej przelotem, ale tez sie przywitam. Witam!:)
Grabarz :)

10. Data: 2003-08-18 12:09:57

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tu raczej przelotem, ale tez sie przywitam. Witam!:)
> Grabarz :)

Grabarz na medycynie????? uuuuuuuuuuuu.............:-(((((((((
niemniej witaj:-)))))))

casus

Coca cola dla 3 latka na problemy zoladkowe(!?)
tetrahydrocannabinol
chitochrom
Pytanie(stomatolog)
soczewki Day and Night cd.