miod jadwiga poltorak

1. Data: 2000-02-23 22:15:36

Temat: miod jadwiga poltorak
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idac za rada z listy nabylem wymieniony miod. Bardzo mile doswiadczenie,
alkohol przedni, smiem twierdzic, ze nawet z porto moze rywalizowac. Jedyne
co mi zepsulo nastroj to lamerski, super krotki i prasowany korek - po
prostu nie wypada ...

MM

1. Data: 2000-02-24 08:36:54

Temat: Re: miod jadwiga poltorak
Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin M wrote:

> [...]
> co mi zepsulo nastroj to lamerski, super krotki i prasowany korek - po

No to ciesze sie, ze Ci smakowal, przekonalem Ciebie do miodow,
trzeba jeszcze przekonac reszte swiata, ze polacy robia swoj
szlachetny trunek. Niestety, podobno szlachetnych miodow
sprzedaje sie coraz mniej :(.
Piejemy coraz czesciej drogie, zagraniczne trunki,a swoich
nie znamy, a szkoda.

Marek S.

----------------+
| Marek J. Smolinski E-mail: M...@C...UNI.TORUN.PL |
| OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY |
| Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505 |
| FAX NO. (+48) (056) 542477 |
----------------+

1. Data: 2000-02-24 09:35:18

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Marcin M <h...@k...com.pl> wrote:
> [...]
> co mi zepsulo nastroj to lamerski, super krotki i prasowany korek - po
Wiesz co, do dwójniaków potrafią czasem dać takie plastikowe, jakimi się
w dawnych czasach butelki z octem zamykało. To jest dopiero obciach, zwłaszcza,
jak np. dasz komuś taki miód w prezencie...

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-02-24 09:39:21

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> wrote:
> No to ciesze sie, ze Ci smakowal, przekonalem Ciebie do miodow,
> trzeba jeszcze przekonac reszte swiata, ze polacy robia swoj
> szlachetny trunek.
Ja przekonuję, cały czas! Za każdym razem, gdy tylko jedziemy do Polski,
przywozimy całkiem sporo butelek :-) Niestety, ostatnio na kolacji u szefa
(Anglika) wszyscy skosztowali i stwierdzili, że 'well... interesting... but
different than English mead'. Docenił go jak na razie jeden Francuz, co
wina nie pija, bo nie lubi(!). :-)

Anetek

1. Data: 2000-02-24 10:00:28

Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:

> Wiesz co, do dwójniaków potrafią czasem dać takie plastikowe, jakimi się
> w dawnych czasach butelki z octem zamykało. To jest dopiero obciach, zwłaszcza,
> jak np. dasz komuś taki miód w prezencie...

Dlatego nalezy kupowac tylko poltoraki, dwojniak tylko wtedy
gdy posmakujemy. Wtedy kupujemy wiecej na zapas.
To tak, jak z winem, bywa dobre, bywa zle.
Niestety jest malo informacji na etykiecie.
Trzeba parzec na wytworce, sa dobre firmy, sa firmy zle.
Dobry mod powinen dlugo lezakowac w beczkach i na
etykiecie powinna byc o tym informacja. Najlepiej to
zadzwonic do rozlewni miodow i dowiedzic sie jaki
aktualnie miod leja do butelek. Czasem hurtownik tez
ma blizsze informacje.

Marek S.

----------------+

1. Data: 2000-02-24 10:03:35

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> wrote:
> Dlatego nalezy kupowac tylko poltoraki, dwojniak tylko wtedy
> gdy posmakujemy. Wtedy kupujemy wiecej na zapas.
Tak właśnie robię. Dwójniak kupuję Kurpiowski, zacny jest, ale z tymi korkami
nigdy nic nie wiadomo. Zdarzyło mi się, że kupiłam np. 4 butelki i w dwóch
był korek 'korkowy', w dwóch plastikowy :-( Półtorak, oczywiście, Jadwiga,
innego nie znalazłam.

Anetek

1. Data: 2000-02-24 10:24:53

Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:

> [...]
> był korek 'korkowy', w dwóch plastikowy :-( Półtorak, oczywiście, Jadwiga,

Sproboj Chrobrego, ale uwaga sa dwa rodzaje w tym samym opakowaniu,
rozniace sie jakoscia i cena. Wez ten powyzej 35 zl.

Marek S.

----------------+

1. Data: 2000-02-24 10:42:00

Od: Aneta Baran <b...@c...cern.ch> szukaj wiadomości tego autora

Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> wrote:
> Sproboj Chrobrego, ale uwaga sa dwa rodzaje w tym samym opakowaniu,
> rozniace sie jakoscia i cena. Wez ten powyzej 35 zl.
OK, dziękuję za informację. Ale to dopiero na Wielkanoc :-(

Anetek

1. Data: 2000-02-24 10:50:48

Od: Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:

> OK, dziękuję za informację. Ale to dopiero na Wielkanoc :-(

Zeby Ci smutno do wielkanocy nie bylo
http://www.bartnik.mnet.pl/miody.html

Marek S.

----------------+

1. Data: 2000-02-24 15:03:43

Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znas zmetode produkcji?

MM

Użytkownik Marek Smolinski <m...@c...uni.torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...uni.torun.pl...

> [...]
> | OFFICE: NICHOLAS COPERNICUS UNIVERSITY DEPT. OF CHEMISTRY |
> | Gagarina 7/112 87-100 TORUN POLAND PHONE NO. (+48) (056) 6114505 |

RE: koktajle
pochwala...
wmf-ceny ...
co sie dzieje ?