moja pani nie ma ochoty na igraszki

1. Data: 2002-12-07 22:08:04

Temat: moja pani nie ma ochoty na igraszki
Od: "michal" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. W zwiazku z tym ze za kazdym razem wieczorkiem mam ochote na troche
pieszczot a moja pani niestety nie wykazuje zadnej inicjatywy - cala
sytuacja zaczyna mnie irytowac. Nie chce mi sie juz starac codziennie na to
aby rozkrecic jakies wieczorne igraszki - w zwiazku z tym, mam pytanie czy
sa jakies pobudzajace specyfiki - moze ziolowe najlepiej aby pobudzic
partnerke do wiekszej inicjacji lozkowej :-)) ?

Michal

2. Data: 2002-12-07 22:28:04

Temat: Re: moja pani nie ma ochoty na igraszki
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wspólnie przeczytać artykuł "Nie lubią seksu! A Ty?" oraz przejrzeć
komentarze do niego ;-):

http://info.onet.pl/602184,12,item.html

Pozdrawiam, andrzej

3. Data: 2002-12-08 14:26:12

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sa jakies pobudzajace specyfiki - moze ziolowe najlepiej aby pobudzic
> partnerke do wiekszej inicjacji lozkowej :-)) ?

a moze tak przyjac do wiadomosci, ze nie kazdy ma ochote na igraszki
codziennie i takie zmuszanie czy usilne "rozkrecanie" ma jedynie skutek
odwrotny do oczekiwanego...
odczekaj kilka dni... zrob mila atmosfere... postraj sie ociupinke wiecej
niz zwykle... a samo wyjdzie ;)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2002-12-08 18:07:32

Od: "Obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odwrotny do oczekiwanego...
> odczekaj kilka dni... zrob mila atmosfere... postraj sie ociupinke wiecej

Albo niech poczeka z 20 lat, wtedy jego pani bedzie miała ochote codziennie,
ale on już nie i sie wszystko ładnie wyrówna ;-)

Obcy

5. Data: 2002-12-09 15:38:49

Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik michal <g...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:astrg0$94$...@n...tpi.pl...

> [...]
> sa jakies pobudzajace specyfiki - moze ziolowe najlepiej aby pobudzic
> partnerke do wiekszej inicjacji lozkowej :-)) ?

Nie wiem czy wg ciebie musimy z otwartymi rekami przyjmowac kazde wasze
kaprysy, a im czesciej nalegacie tym czesciej nam sie odechciewa. Ja jak
mialam taki brak apetytu na "igraszki" pogadalam ze swoim partnerem a on juz
od tego czasu nie nalegal a mnie dziwnym trafem coraz czesciej przychodzila
ochota.
Tak wiec radze troche przeczekac dac odpoczac od nagabywania, pogadac, moze
poczytac sobie cos niekoniecznie "smacznego" (np Życie seksualne CAtherine
M) wymienic poglady cokolwiek... zminic zwyczaje nie siedziec w domu tylko
wyjsc na spacer. Troche inwencji tworczej.
A tak poza tym to my czasem potrzebujemy tylko i wylacznie przytulenia i
pogadania.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2002-12-09 16:01:24

Temat: Odp: moja pani nie ma ochoty na igraszki
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy wg ciebie musimy z otwartymi rekami przyjmowac kazde wasze
> kaprysy, a im czesciej nalegacie tym czesciej nam sie odechciewa.

Nie mów za wszystkie kobiety ;-)

> A tak poza tym to my czasem potrzebujemy tylko i wylacznie przytulenia i
> pogadania.

Myślę, że mężczyźni też czasem mają ochotę tylko na to ;-) Nie wiem czy
wszyscy, ale część na pewno ;-)
Kasia

7. Data: 2002-12-09 17:04:58

Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mysza <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:at2eh9$7cf$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> Nie mów za wszystkie kobiety ;-)

MAsz racje uogolnilam :-) nie kazdej odechciewa sie, ale pod warunkiem ze to
naleganie jest zakonspirowane jakos :-) a nie uaktywniane w ciagle taki sam
sposob.

> Myślę, że mężczyźni też czasem mają ochotę tylko na to ;-) Nie wiem czy
> wszyscy, ale część na pewno ;-)

Ja nei powiedzialam ze mezczyzni tego nei potrzebuja :-) tylko zwrocilam na
to uwage, ze moze nalezaloby sie bardziej zainteresowac czyms innym a nie
tylko "igraszkami"

POzdrawiam

8. Data: 2002-12-09 18:42:38

Od: "Rafalski" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usador michal escribió:

> Witam. W zwiazku z tym ze za kazdym razem wieczorkiem mam ochote na
> troche pieszczot a moja pani niestety nie wykazuje zadnej inicjatywy
> - cala sytuacja zaczyna mnie irytowac.

Kiedyś czytałem, że jednym ze skutecznejszych środków antykoncepcyjnych są
bujne włosy zapuszczone w nosie.
Nie twierdzę, że w tym przypadku to coś z tego cyklu, ale jeśli np. podczas
trwania aktualnego związku zwiększył Ci się obwód w pasie, to może to jest
jakiś trop?.. Może tak naprawdę, to wcale nie 'nie przeszkadza' jej Twoje
palenie?
Nie bierz tego do siebie, tylko rzucam hipotezy ;)

--
Rafalski

"Obviously you're not a golfer."
Jeff "The Dude" Lebowski

9. Data: 2002-12-12 07:46:43

Od: "Agnes" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

strzał w dziesiątkę ! Własnie o to chodzi kobietom nawet jak się same do
tego nie przyznają ,po pewnym czasie facet przestaje dbać o
siebie,tyje,pali,wypije sobie piwko a tojest bardzo aseksualne. Dlaczego
facet ma mieć przyjemnośc w obcowaniu z zadbaną i wypachnioną kobietą a sam
pozostawia wiele do życzenia.Najlepszą pigułką na sex dla kobiet jest
zadbany ,czysty,pachnący mężczyzna .Nie mówię,że tak jest w każdym przypadku
ale w wiekszości na pewno .

WROCILEM !!!
dziwne dlonie - genetyka?
uraz reki