naleśniki z serem

1. Data: 2007-02-28 09:02:07

Temat: naleśniki z serem
Od: Madzik <"madzik[WYTNIJ]"@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
poratujcie mnie jakims dobrym i sprawdzonym przepisem na nalesniki z
serem :)
pozdrawiam
Magda

2. Data: 2007-02-28 09:10:49

Temat: Re: naleśniki z serem
Od: b...@i...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

3. Data: 2007-02-28 09:14:07

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BEATA" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
.

> Kłaść na naleśniki i zwinąć.
> Wszystko.
> Można dodać cukier waniliowy- jak kto lubi.
> Ja dodaje małe kawałeczki brzoskwiń z puszki.
> Bea

A może lepiej złozyc w tójkącik..i podsmazyc z obu stron na masełku az bedą
rumiane....i podawać posypane cukierem puderem??

Marek ;)))

4. Data: 2007-02-28 09:27:17

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zmiksowac

Do ciasta naleśnikowego mozna dodać trochę cynamonu wtedy będą pięknie
pachniały podsmażone do tego na masełku - Pycha :-)

5. Data: 2007-02-28 09:30:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| napisał(a):

> Do ciasta naleśnikowego mozna dodać trochę cynamonu wtedy będą pięknie
> pachniały podsmażone do tego na masełku - Pycha :-)
Ja posypuję cynamonem obrzeze talerza, też sie sprawdza

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

6. Data: 2007-02-28 09:37:48

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja posypuję cynamonem obrzeze talerza, też sie sprawdza

Ja jak juz z serem robie takie na wiekszy wypas to twarozek mieszam z
zoltkiem i cynamonem, dodaje troche pokrojonego banana, super jak sie ma
jagody to tez warto dodac, badz jakie sie owoce lubi. W trojkacik zawinac,
na maselku podsmazyc i polac, albo sosem owocowym (ja jagodowym
odowizakowo), albo jesi to dla dzieci to polewa czekoladowa badz miodem.
Pycha.

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2007-02-28 09:46:18

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Feb 2007 10:14:07 +0100, Marek W. napisał(a):

> A może lepiej złozyc w tójkącik..i podsmazyc z obu stron na masełku az bedą
> rumiane....i podawać posypane cukierem puderem??

Jak już zeszło na podsmażane naleśniki z serem, to podam przepis na
słodko. Dzieci (i nie tylko) bardzo lublią

Porcja na 4 duże naleśniki.

200 - 250 g sera (musi być suchy - nie rzadki)
3 łyżki cukru
6 g cukru wanilinowego
1 łyżeczka cynamonu
1 żółtko
sól

Ser można przepuścić przez maszynkę, ale nie jest to konieczne - bez tego
też wychodzą smaczne.

I teraz pytanie do znawców. Zdarza się, że kupiony ser jest zbyt rzadki, a
brak już czasu na odciskanie. Przychodzą mi do głowy 4 sposoby
zagęszczania, ale żaden z nich tak do końca mi się nie podoba:

- kasza manna
- mąka ziemniaczana
- bułka tarta
- całe jajko zamiast tylko żółtka

Co wy byście wybrali?

8. Data: 2007-02-28 09:55:19

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - kasza manna
> - mąka ziemniaczana
> - bułka tarta
> - całe jajko zamiast tylko żółtka
>
> Co wy byście wybrali?

Ja wybieram całe jako lub kleik ryżowy

Monika

9. Data: 2007-02-28 10:15:19

Temat: Odp: naleśniki z serem
Od: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W. w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

serem

Można też do masy serowej dodać rodzynek.

> A może lepiej złozyc w tójkącik..i podsmazyc z obu stron na masełku az
bedą
> rumiane....i podawać posypane cukierem puderem??

Jeśli bez podsmażania to pyszne są polane słodzoną śmietaną lub z dodatkiem
cukru waniliowego i wszystko posypać cynamonem jeśli ktoś go lubi.

Pozdr
Dippi

10. Data: 2007-02-28 11:44:27

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madzik <madzik[WYTNIJ]@os.pl> napisał(a):

> witam,
> poratujcie mnie jakims dobrym i sprawdzonym przepisem na nalesniki z
> serem :)

Naleśniki przygotowane jak wyżej, tyle że zwinięte w ruloniki, zalane śmietaną
wymieszaną z surowymi jajkami i cukrem waniliowym, zapieczone w piekarniku.

Ania

pyzy z mięsem
MAM PROBLEM
Big Boobies Video Downloads