niusy

1. Data: 2000-04-19 06:51:55

Temat: niusy
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Kijanki opuściły skrzek.
A co nowego u Was?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-04-19 08:35:52

Temat: Re: niusy
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwitna hiacynty, zaczynaja tulipany, wschodza peonie, drzewa i krzewy tez
ruszyly pelna para, robi sie zielono, huraaaaaaaaa!!!!!!!
pozdrowka radosnie i wiosennie (mam nadzieje, ze juz nie przymrozi)
Jarek

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8djl2l$le2$...@a...webcorp.com.pl...

3. Data: 2000-04-19 09:01:09

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" napisał:

> Kijanki opuściły skrzek.
> A co nowego u Was?
> --
Kijanek nie ma, bo żaby zimy nie przetrzymały. Za to ryby zaczęły tarło.
Kwitną nadwodne kaczeńce a lilie wodne wypuszczają pierwsze liscie.
A poza tym? przez te upały wszystko za szybko przekwita. Pierwszych
tulipanów botanicznych już nie ma, następne zakwitają i przekwitają.
Kwitną żagwiny, gęsiówki, sasanki, fiołki, ułudki... Lada dzień
zakwitnie
brzoskwinia i wisnie.
Jak przyjdą przymrozki będzie niedobrze.
Pozdrawiam przedswiątecznie,
Krzysztof

4. Data: 2000-04-19 09:16:46

Temat: Re: niusy - przymrozki w maju?!
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakwitnie
> brzoskwinia i wisnie.
> Jak przyjdą przymrozki będzie niedobrze.
Pocieszę was, jeżeli przez pierwsze 3 tygodnie kwietnia nie ma licznych
burz, to i nie będzie przymrozków w maju.
Pozdrawiam przedswiątecznie,
Jerzy

5. Data: 2000-04-19 10:17:32

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Morela kwitnie, brzoskwinia takoz, hiacynty jak szalone, tulipany,
narcyzy rowniez, goryczki z ziemi wylaza, piwonia drzewiasta
przezimowala! cudooownie jest! ale obawiam sie, ze przymrozi jeszcze
:-((((
Dorota

6. Data: 2000-04-19 12:41:29

Temat: Odp: niusy - przymrozki w maju?!
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8djti7$eq5$...@s...icm.edu.pl...
> Pozdrawiam przedswiątecznie,
> Jerzy

A Ty co jerzu?Zmieniłeś image???

7. Data: 2000-04-19 15:29:26

Temat: Odp: niusy Amonogawa już kwitnie
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie moge oderwać się od widoku kwitnącej Amonogawy.
Jesli macie gdzieś troche miejsca to lisciem d góry a korzeniem w dół
Uszanowanie Jacek

8. Data: 2000-04-19 23:20:50

Od: "KATARZYNA SORNAT" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote in message ...
>Morela kwitnie, brzoskwinia takoz, hiacynty jak szalone, tulipany,
>narcyzy rowniez, goryczki z ziemi wylaza, piwonia drzewiasta
>przezimowala! cudooownie jest!<

Zazdroszcze Wam, u mnie juz ponad 30 stopni, wiosenne rosliny dawno
przekwitly, zielen niedlugo zacznie schnac, e, szkoda mowic. Co prawda
kwitna bougainvillea'e i hibiscus'y.
katarzyna

9. Data: 2000-04-19 23:57:07

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kijanki opuściły skrzek.
>A co nowego u Was?

U mnie skrzek opuścił basen w taczkach (4-5taczek) i wyjechał w
korzystniejsze do rozwoju miejsce, resztą kijanek zajmą się chyba
jesiotry:-)

Co nowego? trochę nowych roślinek posadzone, dużo szpaków (wczoraj rano nie
dały mi usnąć, tak się wydzierają),
Wczoraj pięknie gadały sosny - pękały szyszki na drzewach, efekt jak zabawa
folią pęcherzykową:-) Jeśli nie byliście ostatnio w lesie - polecam spacer
po sosnowym.

No i sucho, a wszystko przekwita w tempie przyspieszonym.
Tu prośba do Jagody, aby umyła w końcu samochód:-).

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-04-20 08:34:51

Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem, ze beda w czerwcu, kupcie zawczasu agrowloknine.
Andrzej Opejda
mailto:A...@i...pl
Internetowy Katalog Ogrodniczy - http://www.iko.pl

Jerzy <j...@p...com.pl> wrote in message
> Pocieszę was, jeżeli przez pierwsze 3 tygodnie kwietnia nie ma licznych
> burz, to i nie będzie przymrozków w maju.
> Pozdrawiam przedswiątecznie,
> Jerzy

MAPA NASADZEŃ OGRODNIKÓW
Iglaki na balkonie
roze
www.mtd.pl
ranking - nie na temat ogordniczy - dlugie i nudne