Odp. no to o kaktusach

1. Data: 2000-02-15 22:16:22

Temat: Odp. no to o kaktusach
Od: "Tom" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z doświadczenia wiem, że takie magiczne zabiegi nie są konieczne. Wystarczy
siewki dogrzewać trochę lampą i systematycznie usuwać pleśń, która może się
pojawiać. Musi być wilgotno(pod szkłem czy folią). Za dużo nie można ich
pikować czy przeprowadzać innych zabiegów, bo można łatwo uszkodzić korzonki
a wtedy koniec. Później trochę wietrzyć.

Pozdrowienia
Tom

1. Data: 2000-02-16 08:08:07

Temat: Re: Odp. no to o kaktusach
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pikować czy przeprowadzać innych zabiegów, bo można łatwo uszkodzić korzonki
> a wtedy koniec. Później trochę wietrzyć.

Na pewno ta metoda uda Ci sie wychodowac kaktusy, ktore urosna wszedzie
(tzw. chwasty). U mnie rebiutie wysiewaja sie same i nic ich nie
rusza. Sprobuj taka metoda rozmnozyc melokaktusy czy inne gatunki o
b. drobnych nasionach.

Pozdrawiam,

D.P.

dzien ogrodnika