nosicie jeszcze ponczochy?

1. Data: 2002-09-25 15:05:39

Temat: nosicie jeszcze ponczochy?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jesli tak, to normalnie na codzien, czy tylko na jakies cudowne randki?

1. Data: 2002-09-25 15:13:09

Temat: Re: nosicie jeszcze ponczochy?
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pończochy są super. Fajnie wyglądają i jak w nich jestem to od razu jakoś
tak fajniej się czuje :)
ale wole takie samonośne, bo są ładniejsze (chodzi mi o tą koronkę, dzięki
której są one
takie niesamowite) Takie do pasa też są ok, pod warunkiem,że dopne do nich
samonośne.
Całość noszę jednak na specjalne randki a nie codzienne tyranie to rajtuzy,
zwłaszcza,że takie rajtuzy to dla mnie na raz:)
Asia

1. Data: 2002-09-25 15:43:03

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał

> a jesli tak, to normalnie na codzien, czy tylko na jakies cudowne randki?

Zawsze ;-)
Stanowczo na codzień ... to takie miłe ;-)

Poza tym nigdy nie wiadomo kiedy się taka cudowna randka może zdarzyć
:-)))))))

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-09-25 18:12:01

Temat: nosicie jeszcze ponczochy? jasne
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rena" <r...@p...pl> wrote in message news:amsjbt$130$1@foka.acn.pl...
> a jesli tak, to normalnie na codzien, czy tylko na jakies cudowne randki?

W lecie do pracy i kiedy jest ciepło noszę prawie codziennie. Lubię ładną
bieliznę, mam do niej slabość a dobre pończochy to jest to:)).
Poza tym mój maż lubi pończochy, dlatego mam ich sporo. Trzeba przyznac że
nogi wyglądają w nich fajnie.
Hanuś

1. Data: 2002-09-25 19:04:24

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości news:amsjbt$130

> a jesli tak, to normalnie na codzien, czy tylko na jakies cudowne
randki?

Lubie, sa rzeczywiscie ladne, szczegolnie samonosne. Jednak ze wzgledu
na zagrozenie zylakami (podobno) i mniejsza wygode nosze czasem latem, i
oczywiscie na "cudowne randki" :-)

Gosia

1. Data: 2002-09-25 19:48:48

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał

> Jednak ze wzgledu
> na zagrozenie zylakami (podobno) i mniejsza wygode nosze czasem
^^^^^^^^^^^^^^^^^

Co to znaczy ? Ta "mniejsza wygoda" ? Niewygodnie Ci w pończochach
samonośnych ?
Pytam ... bo ja je uważam za duuużo wygodniejsze niż wszystkie razem wzięte
rajstopy.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-09-25 20:47:14

Temat: Odp: nosicie jeszcze ponczochy?
Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena
> a jesli tak, to normalnie na codzien, czy tylko na jakies cudowne
randki?

Rzadko. Nie lubię zakolanówek, a nie mogę dostać odpowiednio długich
;o)))
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-09-25 21:01:46

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> Co to znaczy ? Ta "mniejsza wygoda" ? Niewygodnie Ci w pończochach
> samonośnych ?

No wiesz, na zime pod spodnie raczej sie nie nadaja, i pod grubsze
spodnice zimowe tez IMO :-) Ale to moje wlasne odczucia :-)

Gosia

1. Data: 2002-09-26 09:06:19

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sth wrote:

> Rzadko. Nie lubię zakolanówek, a nie mogę dostać odpowiednio długich
> ;o)))

Serio? 4 tez jest za krótka? Jakie Ty musisz miec dlugie nogi :)))
pzdr
agi z 4

1. Data: 2002-09-26 14:12:44

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sth" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik rena
> randki?
>
> Rzadko. Nie lubię zakolanówek, a nie mogę dostać odpowiednio długich
> ;o)))
> --
Mam ten sam problem. Ile masz wzrostu?
efka