Odp: nowa grupa pl.misc.dieta.optymalna

Data: 2003-08-06 13:38:56
Temat: Odp: nowa grupa pl.misc.dieta.optymalna
Od: "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl>

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:bgqu2b$bb2$...@n...news.tpi.pl...

> Niestety, nawet z czarymjankiem i Janem W grupa nie przejdzie z powodu
> podstawowego - wspomnianego przez Krystynę: brak dużej ilości postingów nt.
> DO na grupie "matce", czyli _tu_.

Wg mnie to nie ma znaczenia, przekonajcie władze usenetu,
że istnieje działająca grupa poza usenetem i się sypie z technicznych
powodów.
Obostrzenia w zakładaniu nowych grup są moim zdaniem spowodowane
tym, że nikt nie chce mnożyć niepotrzebnych bytów.
Ta grupa jest potrzebna co widać na plocmanie.
Tutaj postów o DO jest na tyle dużo, że już teraz wielu narzeka,
myślę, że pominąwszy etap zmasowanego ataku na pmd możecie
śmiało starać się o nową grupę. Przecież chyba
prawo ma służyć ludziom a nie odwrotnie.
Myślę że nie natraficie na czyjś złośliwy opór w głosowaniu,
gdyż jest ono w interesie optymalnych ;)

pozdrawiam Chaciur