Re: nowa grupa pl.misc.dieta.optymalna

Data: 2003-08-06 13:52:45
Temat: Re: nowa grupa pl.misc.dieta.optymalna
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na wirtualnej polsce.pl> napisał w wiadomości
news:bgr07h$8gk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
> napisał:bgqu2b$bb2$...@n...news.tpi.pl...

> Wg mnie to nie ma znaczenia, przekonajcie władze usenetu,
> że istnieje działająca grupa poza usenetem i się sypie z technicznych
> powodów.
> Obostrzenia w zakładaniu nowych grup są moim zdaniem spowodowane
> tym, że nikt nie chce mnożyć niepotrzebnych bytów.
> Ta grupa jest potrzebna co widać na plocmanie.
> Tutaj postów o DO jest na tyle dużo, że już teraz wielu narzeka,
> [...]

Masz rację, tak być powinno, ale czy taka ewentualność jest gdzieś w
zasadach usenetu opisana?
Czy znowu my OPTYMALE także i w tej nietypowej sytuacji stworzymy precedens
(tym razem w useniecie), jak tworzymy zresztą w wielu innych dziedzinach
życia spolecznego?
Stuprocentowe dziwolągi... ;)))

Pozdrawiam
Krystyna

P.S. Widziałeś się na liście? Czy nie wnosisz zastrzeżeń? : )