nowa ksiazka

1. Data: 2001-09-10 18:10:03

Temat: nowa ksiazka
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i chyba ja kupie. Na promocji kosztuje 70 zl okolo, ale to gruby album o
kuchniach swiata. Piekna! Widzieliscie? Po prostu musze ja miec!;_)))

1. Data: 2001-09-10 23:37:36

Temat: Odp: nowa ksiazka
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna T. Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nivmt$qh0$...@n...onet.pl...
> i chyba ja kupie. Na promocji kosztuje 70 zl okolo, ale to gruby album o
> kuchniach swiata. Piekna! Widzieliscie? Po prostu musze ja miec!;_)))

zadnych ksiazek nie nacie, nawet kulinarnych????? No ladnie.....

1. Data: 2001-09-11 10:37:34

Temat: Re: nowa ksiazka
Od: "Dorota Bugla" <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna T. Nowak napisała ...
> i chyba ja kupie. Na promocji kosztuje 70 zl okolo, ale to gruby album o
> kuchniach swiata. Piekna! Widzieliscie? Po prostu musze ja miec!;_)))

widzielismy i nie polecamy
chociaz...
jesli interesuje Cie ksiazka dla przepisow, odradzam, jest ich bardzo malo i
jakies takie nie_do_wyprobowania
jesli interesuje Cie ksiazka do czytania o gotowaniu, kuchniach swiata itd.,
odradzam, tekstu tyle co na lekarstwo
jesli interesuje Cie album z pieknymi zdjeciami jedzenia.... to polecam,
zdjecia na prawde wspaniale :))

oshin, ktora wie, bo jej wujeko-kucharz sobie kupil i pokazywal... i jeczal,
ze eeee same zdjecia .... :)

"badz seksowna nawet w kuchnI"
cos na śniadanie/kolacje
cos na chandre i doly