Odp: o d e s z l a.................(....)

From: "Szara Mysz" <w...@s...polbox.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: o d e s z l a.................(....)
Date: Fri, 1 Mar 2002 15:01:47 +0100

Nie boj się. Idź śmiało dalej. Znajdziesz ludzi, którzy pomogą Ci i będziesz
miał piękniejsze sny.
Mówi dobre rzeczy bo uważa że przez to będziesz mniej cierpiał - to nie
prawda. Cierpi się bardziej bo się nie rozumie. Bo jak się kogoś kocha i się
mu to mówi to się jest z nim a nie go zostawia.
Ciężka przed Tobą droga, ale dasz radę.
Nie jeden i nie jedna dała i sobie doskonale radzą.
To nie miłość - jeśli ktoś rani Ciebie w ten sposób - to zażegnanie wyrzutów
sumienia.
Nie dorosła. Nie kocha. No cóż - ale też nie wie czy dobrze robi - miota
się - i dlatego gada takie rzeczy, że Cię kocha i dlatego chce się
spotkać - jej też ciężko.
Pozdrawiam
Ola

Użytkownik :: zz0rg :: <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5nvt3$fnb$...@n...tpi.pl...
> [...]
> kilka myslalem
> ze jeszcze cos moge zrobic...
> Odeszla..., przed kilkoma minutami rozmawialem przez telefon... chce sie
> jeszcze spotkac...
> jutro... Dziwne ale czuje mala ulge... wymieszana z czyms jeszcze... ale
nie
> wiem z czym.
> To byl okropny tydizen... jestem chyba troche zmeczony i rozczarowany - to
> glupie ale mialem
> nadzieje..........
> Powiedziala ze chce odejsc... ....powiedziala tez ze mnie kocha.... (?)
nie