o pisaniu na miusy, było: [o boczku i serach]

1. Data: 2001-02-03 00:11:55

Temat: o pisaniu na miusy, było: [o boczku i serach]
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> wlasciwie to nie ma sie czemu dziwic - watek o boczku, w serach
> plesniowych, czego rezultatem by przpeis na sos serowy. Jasne!!

hmmm... już dawno chciałem pomarudzić na ten temat, ale się jakoś nie
składało
Luuuudzie..zwracajcie uwagę na "subject"
a jak dyskusja zjeżdża na boki, to-proszę-zmienajcie go

Poza tym - w większości czytników jest cóś takiego, jak WĄTEK i
odwołanie do poprzednich postów.
Nawet po zmianie tematu, zostaje to w poprzednim wątku, przez co, za
cholerę nie można tego odnaleźć później (śledząc tylko wątki a nie
przeglądając wszystkiego)

Dlatego, proszę, róbcie nowego posta, o nowym tytule, z ewentualnym
wklejeniem cytatu z posta poprZedzającego

sadyl

1. Data: 2001-02-03 14:00:13

Temat: Odp: o pisaniu na miusy, było: [o boczku i serach]
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> hmmm... już dawno chciałem pomarudzić na ten temat, ale się jakoś nie
> składało
> Luuuudzie..zwracajcie uwagę na "subject"
> a jak dyskusja zjeżdża na boki, to-proszę-zmienajcie go

no wlasnie... ja tego sosu serowego ciagle nie moge znalezc :(
moze ktos pomaze
justyna

1. Data: 2001-02-03 17:06:49

Temat: Re: było: [o boczku i serach] Sos serowy
Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>no wlasnie... ja tego sosu serowego ciagle nie moge znalezc :(
>moze ktos pomaze
>justyna

Jeśli chodzi o ten z sera gorgonzola to podaję.

Składniki :
- ząbek czosnku
- dwie cebule ( takie malutkie szalotki)
- 10-20 dag sere gorgonzola ( możesz zastąpić niemieckim odpowiednikiem ,
który jest tańszy ale trochę gorszy - jest w Makro)
- białe wytrawne wino
- śmietana 36% lub sos beszamelowy
- sól , pieprz do smaku , oliwa z oliwek
przygotowanie

przekrojonym ząbkiem czosnku nacieramy garnek , na oliwie podsmarzamy
pokrojoną w kostkę cebulę następnie zalewamy białym winem ok pół szklanki ,
czekamy aż odparuje połowa objętości , dalej dodajemy ser w kawałkach.
Dobrze mieszamy i czekamy aż ser się rozpuści i dodajemy śmietanę lub sos
beszamelowy .

Przepis na listę posłał Jacek ja tylko go cytuję. (Żeby znów nie było o
prawach autorskich)

Pzdr.
Struś

1. Data: 2001-02-04 20:19:52

Temat: Odp: było: [o boczku i serach] Sos serowy
Od: "szamani" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Struś <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95kcsg$6ho$...@n...tpi.pl...

> [...]
> beszamelowy .
>
> Przepis na listę posłał Jacek ja tylko go cytuję. (Żeby znów nie było o

dzieki dzieki, wielkie dzieki
justyna

1. Data: 2001-02-05 07:22:23

Temat: Re: o pisaniu na miusy, było: [o boczku i serach]
Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolaczam sie do prosby :)

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2001-02-05 07:38:32

Temat: Re: o pisaniu na miusy, by?o: [o boczku i serach]
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Dolaczam sie do prosby :)
>
>pozdrawiam
>Marcin

wyglada na to, ze za duzo wyciales z tego posta...

Ja bardzo duzo postow usuwam, zeby nie miec klopotu, czasem do
jakiegos tematu chetnie wracam, jak go ktos podejmie, ale tu juz
nie wykombinuje, O CO ostatnio szlo... moze by tak choc z linijke
zostawiac...choc temat rzeczywisty...
Ja juz sie tez staram przycinac...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-05 07:46:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ale tu juz

>Chodzi oczywiscie o to co w temacie, czyli o pisaniu na newsy -
>konkretnie, zeby uwazac, aby nie zaczynacz nowego watku wewnatrz innego.
>:)
>
>pozdrawiam
>Marcin

dzieki
K.

1. Data: 2001-02-05 07:51:25

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]

Chodzi oczywiscie o to co w temacie, czyli o pisaniu na newsy -
konkretnie, zeby uwazac, aby nie zaczynacz nowego watku wewnatrz innego.

Saltka z krabami
zapraszam na stronę www
test - sorry
Gofry