obwod penisa

1. Data: 2002-01-04 09:13:38

Temat: obwod penisa
Od: "Robert ZN." <n...@n...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa jakies sposoby powiekszenia obwodu penisa? To nie sa jakies glupie
kompleksy, jest to dla mnie powazny problem, z ktorego powodu zostawila mnie
dziewczyna i nie chcialbym zeby to sie powtorzylo. Trafilem na strony z
opisami roznych cwiczen, ale zwykle jestem sceptyczny wobec takich metod,
czy to rzeczywiscie dziala? Moze istnieja jakies zabiegi ktore moglyby
pomoc? W jaki sposob mozna to zalatwic, do jakiego lekarza sie zglosic i ile
to moze kosztowac?

2. Data: 2002-01-04 09:23:33

Temat: Re: obwod penisa
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert ZN." <n...@n...com.invalid> wrote in

> Czy sa jakies sposoby powiekszenia obwodu penisa? To nie sa jakies
> glupie kompleksy, jest to dla mnie powazny problem, z ktorego powodu
> zostawila mnie dziewczyna i nie chcialbym zeby to sie powtorzylo.

Tylko można sobie pogratulować, a następnym razem lepiej trafić ... Chyba,
że to był tylko pretekst.

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2002-01-04 10:17:01

Od: "Robert ZN." <n...@n...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NakaiSuzuki" <k...@p...onet.pl>

> Tylko można sobie pogratulować, a następnym razem lepiej trafić ... Chyba,
> że to był tylko pretekst.

Nie sadze zeby to byl pretekst. Najgorsze, ze po tym wszystkim pojawil sie
kolejny problem - calkowity brak erekcji, nie potrafie sie w zaden sposob do
niej doprowadzic. Mam nadzieje, ze to minie...

4. Data: 2002-01-04 13:28:22

Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwiedź urologa klinicystę, oni się zajmują leczeniem takich zaburzeń.
Wymaga to jednak drobiazgowej diagnostyki (jeśli jesteś z okolic Łodzi, to
mogę pomóc).
Pozdrawiam
AJ

5. Data: 2002-01-04 15:02:55

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy to rzeczywiscie dziala? Moze istnieja jakies zabiegi ktore moglyby
> pomoc? W jaki sposob mozna to zalatwic, do jakiego lekarza sie zglosic i

Chłopie, znajoma moja w takich przypadkach mawiała:

"Nieważne czy mały czy duży, ważne aby wariat był!"

Pozdrowienia, Tadeusz

6. Data: 2002-01-04 22:17:56

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert ZN." <n...@n...com.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> czy to rzeczywiscie dziala? Moze istnieja jakies zabiegi ktore moglyby
> pomoc? W jaki sposob mozna to zalatwic, do jakiego lekarza sie zglosic i

Hej!

Moze nie jest to odpowiedz na Twoje pytanie, ale skoro dla Twojej "bylej"
liczy sie TYLKO penis to moze dobrze, ze odeszla?

Pozdrawiam
Janusz

7. Data: 2002-01-04 23:28:17

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert ZN." napisał(a):

> [...]
> pomoc? W jaki sposob mozna to zalatwic, do jakiego lekarza sie zglosic i ile

Lepiej poszukaj sobie dziewczyny z mniejszą i delikatniejszą "obręczą".

--
Kaja

8. Data: 2002-01-05 09:39:28

Od: "mt" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> niej doprowadzic. Mam nadzieje, ze to minie...

WRACAJĄC DO ROZMIARU: SKORO BYŁ DLA NIEJ ZA MAŁY-tzn. ze miala
porownanie...doświadczenie jeszcze z innymi...
A po co ci taka ekspertka? Dobrze ze odeszłą...
Znajdz sobie taką, dla ktorej bedzien ON wielki i gruby...
i nie bedziesz musial robić zadnych zabiegów!!!
Problem z głowy!!!

pozdro. dla grupy
mat

9. Data: 2002-01-05 10:33:30

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy to rzeczywiscie dziala? Moze istnieja jakies zabiegi ktore moglyby
> pomoc? W jaki sposob mozna to zalatwic, do jakiego lekarza sie zglosic i

To moze nie Ty masz problem, tylko ona jakas za bardzo rozdmuchana byla :)

10. Data: 2002-01-05 12:35:18

Temat: Odp: obwod penisa
Od: "KM" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od siebie chciałem dodac tylko tyle, ze wszyscy ci, którzy mówią o tym, ze z
Toba jest wszystko ok mają całkowita rację. Nie przejmuj sie tym rozstaniem.
Moim zdaniem powinienies sie cieszyc, ze w przyszlosci bedziesz z kims
normalnym - kims kto nie mysli swoimi wargami tylko kieruje sie miloscia.
Nie jestem lekarzem, ale moim zdaniem Twoje problemy z erekcja sa wynikiem
popadniecia w chwilowy dolek emocjonalny spowodowany tym co sie wydarzylo.
Nie mysl o tym co ona powiedziala! Ona pieprzy glupoty! Chlopie uwierz, ze
Twoj penis jest w porzadku i Ty jestes w porzadku! Wszystko powinno wrócić
do normy jak sie uspokoisz i zrozumiesz to co mowimy caly czas - ze jestes
normalny! bedzie dobrze Stary!

KM

Pielęgnacja
odbijanie sie ...
Swinie genetyczne
Czy jest jakaś nadzieja w leczeniu łuszczycy ?
ginekomastria?