opóźnienie

11. Data: 2000-07-16 11:18:18

Temat: Odp: opóźnienie
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:SrIa5.43485$Q...@n...tpnet.pl...
> Trzy tygodnie od zapłodnienia to pięciotygodniowa ciąża (licząc od daty
> ostatniej miesiączki i zakładając 28 dniowe cykle). Ja miałam robione USG
> połowie 6. tygodnia i nie musiałam mieć bystrych oczu, by zobaczyć na
monitorze
> pęcherzyk ciążowy.
>
> --
> Pozdrawiam
> Maja

No i masz racje...
czasami wychodzi ze mam akalkulie ;)))

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

12. Data: 2000-07-17 12:48:55

Temat: Re: opóźnienie
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> monitorze

> No i masz racje...
> czasami wychodzi ze mam akalkulie ;)))

ze pecherzyk mozna wtedy zobaczyc to sie zdadzam, ale co Ty masz aka-co?
Zarazliwe? :-) kropelkowo czy inaczej :-)
Tatiana

13. Data: 2000-07-18 02:35:49

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup dy
skusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> >
> ze pecherzyk mozna wtedy zobaczyc to sie zdadzam, ale co Ty masz aka-co?
> Zarazliwe? :-) kropelkowo czy inaczej :-)
;))))) akalkulie ;)) czyli problemy z liczeniem - szczegolnie o 4:30 jak w
tej chwili ;))
raczej nie jest to zakazne

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Miesiaczka+Stosunek
inhalatory , cisnieniomierze, termometry - REKLAMA
Bulima
pytanie o Zespol T........
SZYBKO JESLI MOZNA