pierwsze oznaki wiosny

41. Data: 2003-03-20 13:21:20

Temat: Re: pierwsze oznaki wiosny
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message
news:b5c5hg$ptu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]

Prawidlowa postawa.

> Problem wynika z tego, że mam beznadziejny gatunek trawy na trawniku oraz,
> że w ubiegłym roku od maja do października nie był koszony, stąd ten filc i
> mech.

Ja u siebie nie zauwazylem, zeby nie koszenie powodowalo obecnosc mchu.
Mam taki kawalek miedzy sosenkami, ktorego udaje mi sie nie kosic bez sprzeciwow
sasiadow i tam jest po prostu wysoka trawa. A we wrzesniu maslaki. Natomiast
mech jest na terenie przyleglym, koszonym. I bardzo sie z tego mchu ciesze.

A w sprawie wiosny - mam juz pierwszy kwiatek! Oczywiscie mniszek. Cebulowe
juz leza (lezą, nie leżą) z ziemi (nie wszystkie jeszcze; mam nadzieje, ze te,
ktorych
jeszcze nie widac, jednak wyjda), ale do kwitnienia im jeszcze potrzeba czasu.

Natomiast strat jeszcze nie oceniam. Jesli jakas roslina na razie wyglada jak
zniszczona,
moze po prostu jeszcze dla niej za wczesnie? Po takiej dlugiej zimie wszystko moze
sie opozniac. Czarny bez (Sambucus canadensis) posadzony jesienia zaczyna miec
listki, to mnie bardzo cieszy. A aktynidia posadzona w tym samym czasie - jeszcze
nie.
Poczekamy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

42. Data: 2003-03-20 13:27:56

Temat: Odp: pierwsze oznaki wiosny
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:kfjea.91889$j...@t...neo.rr.com.
..

43. Data: 2003-03-20 13:38:36

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5cg0e$sip$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:kfjea.91889$j...@t...neo.rr.com.
..

Moje trawniki z roku na rok się pomiejszają, w miarę jak przybywa nowych
roślin.

Bo to też zależy od gleby.

I bardzo sie z tego mchu
> ciesze.

Oj, taki plac z samego mchu bez innych roślin to moje marzenie.

Pierwsze mniszki to piękny widok, dopóki nie zaczynają mi kwitnąć w
ogrodzie. Zdecydowanie wolę mniszki na łąkach, piękny widok.

> jak zniszczona,
> wszystko moze

Ja swoje pierisy uznałam za stracone po obejrzeniu kory, nie mam
wątpliwości, że padły.

--
Pozdrawiam, Kaśka

44. Data: 2003-03-20 14:00:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja swoje pierisy uznałam za stracone po obejrzeniu kory, nie mam
> wątpliwości, że padły.

A jednak poczekaj.

Pozdrowienia,
Michal

45. Data: 2003-03-20 17:54:11

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<7...@n...onet.pl>...
> H. non-scripta, syn. Scilla non-scripta - kwiaty niebieskie, białe lub
różowe

Tego najprawdopodobniej sfotografowalem.

>Moja propozycja, materiałów w sieci szukaj po nazwach łacińskich ro?lin.

Taz zwykle robie.

Pozdrawiam,
Bpjea

46. Data: 2003-03-20 21:47:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A w sprawie wiosny - mam juz pierwszy kwiatek! Oczywiscie mniszek.
:))
no to jestem o jeden kwiatek do przodu
bo u mnie kwitna dwa rannik
i:)))))))
> [...]
te, ktorych
> jeszcze nie widac, jednak wyjda), ale do kwitnienia im jeszcze potrzeba
:)
tu jestesmy na remis
przebisniegi pokazaly kielki
jakies tulipany wypuscily liscie ale to wszystko
:(

> Natomiast strat jeszcze nie oceniam.
:)
ja tez jeszcze mam nadzieje
:)))))))

> Poczekamy.
:)
jutro juz pierwszy dzien wiosny kalendarzowej
:))))
> Pozdrowienia,
> Michal
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

47. Data: 2003-03-20 22:21:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> :))
> no to jestem o jeden kwiatek do przodu
> bo u mnie kwitna dwa ranniki

Dziisiaj ja mam juz 3, bo zakwitly 2 krokusy :-)

Pozdrowienia,
Michal

48. Data: 2003-03-20 22:33:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dziisiaj ja mam juz 3, bo zakwitly 2 krokusy :-)

:)
nasadzilem jesienia kilkadziesiat krokusow
pare zakwitlo jeszcze jesienia
a teraz zaden nie chce wyjsc
:((((((((
> Pozdrowienia,
> Michal
:((((

49. Data: 2003-03-21 06:41:19

Od: a...@w...pl (MiraK) szukaj wiadomości tego autora

> tu jestesmy na remis
> przebisniegi pokazaly kielki
U mnie juz dawno wykielkowaly i zakwitły.
W dodatku po raz piąty w tym roku będą udowadniac, że zasługują na swoją
nazwę :-)

Mira :-)

50. Data: 2003-03-21 08:02:21

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora