pinus leukodermis- prosze o pomoc

11. Data: 2003-03-19 18:54:45

Temat: Re: pinus leukodermis- prosze o pomoc
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Gdy wpisuję do googli Pinus leukodermis otrzymuję 5 czy 6
adresów
> (chyba 3 greckie, 2 angielskie i 1 niemiecki) gdy wpisuję sosna bośniacka,
> otrzymuję 3 strony adresów. Wniosek: podtrzymuję swoje stanowisko, że w
tym
> przypadku google się kompromitują
> Pozdrawiam przedzimowo Ja...cki

Należy wpisać Pinus leucodermis przez c nie k bo to łacina. I wszystko
ok. PP.

12. Data: 2003-03-19 20:01:37

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b5aeed$n7l$1@atlantis.news.tpi.pl 1stgreen
<1...@w...pl> napisał(a):

> Należy wpisać Pinus leucodermis przez c nie k bo to łacina. I
> wszystko ok. PP.

Hejka. No jasne, tylko po czorta pokazuje leukodermis.
Pozdrawiam sosnowo Ja...cki

13. Data: 2003-03-19 21:15:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
> otrzymuję 3 strony adresów. Wniosek: podtrzymuję swoje stanowisko, że w tym

A gdy wpisujesz poprawna nazwe pinus leucodermis, dostajesz 2290 adresow.
Na czym wiec polega kompromitacja? Google wyszukuja to, czego szukasz.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2003-03-19 22:23:48

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w wiadomości
net.pl...

> Pinus leucodemis to sosna bośniacka,

Szkoda, myślałam, że trafi mi się jakaś fajna odmiana. Bośniaczkę już mam, zakupiłam
zeszłym roku w Krzywaczce:-)

korona regularna, wąska i gęsta.
> Bardzo dekoracyjna

To prawda, śliczne maleństwo:-)

>i bardzo wartościowa

I tu się niezmiernie cieszę.

I mam pytanie Bogusławie.
Poszukuję jakiejś ładnej odmiany świerka o pokroju stożkowym, ciemnym ubarwieniu.
I żeby wyrósł ok 3 m. I żeby nie był z tych najdroższych, ma być elementem żywopłotu,
szkoda by było by dostał nóg...

Pozdrawiam

Marta

15. Data: 2003-03-20 12:47:40

Temat: Odp: pinus leukodermis- prosze o pomoc
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> To ja jeszcze doloze swoje 3 grosze, bo takowa posadzilem sobie
> ze 3 lata temu. Rosnie wyjatkowo powoli. Przez te 3 lata urosla
> z jakichs 30cm do dajmy na to 40cm.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

To bardzo dużo, moje dwie, które też są trzyletnie mają po 30 cm
każda. Przez ten czas urosly może raptem kilka cm.
Może dlatego, że złośliwie posadziłam je koło świerka serbskiego :)
Zosia

16. Data: 2003-03-20 14:30:21

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra

> [...]
> ciemnym ubarwieniu.
> I żeby wyrósł ok 3 m. I żeby nie był z tych najdroższych, ma być

Picea mariana 'Beissneri Compacta'
Picea mariana -świerk czarny-igły niebieskawo zielone
Rośnie powoli, odmiana stożkowata, zupełnie wytrzymała na mrozy.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

17. Data: 2003-03-20 14:53:54

Temat: Re: świerk czarny - w celach statystycznych
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEMADKAA.radzimierski@toya.
net.pl...

> Behalf Of Marta Góra

> Picea mariana 'Beissneri Compacta'
> Picea mariana -świerk czarny-igły niebieskawo zielone
> Rośnie powoli, odmiana stożkowata, zupełnie wytrzymała na mrozy.

Ile jest egzemplarzy w Polsce?
Basia zżerana ciekawością.

18. Data: 2003-03-20 15:41:24

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b5aqlj$3ma$1@atlantis.news.tpi.pl Marta Góra
<m...@m...pl> napisał(a):
> ubarwieniu. I żeby wyrósł ok 3 m. I żeby nie był z tych najdroższych, ma
> być elementem żywopłotu, szkoda by było by dostał nóg...

Hejka. Ponieważ moim ulubionym świerkiem jest świerk serbski -Picea
omorika, to się "wetnę" i zaproponuję odmianę "Nana", która jest wolno
rosnącym, gęstym drzewkiem o szerokostożkowym pokroju. Lubi słoneczne
stanowiska. Dorasta do wysokości 3 m.
Pozdrawiam całkiem słonecznie Ja...cki

19. Data: 2003-03-20 16:03:17

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> Ile jest egzemplarzy w Polsce?
> Basia zżerana ciekawością.

To bardzo popularna i stara odmiana znana od 1887 r. kiedyś
rozpowszechniana jako P.m'Doumetii'
Najpiękniejsze egzemplarze; Żelazowa Wola, Wa-wa Ursynów, Przelewice,Rogów.

20. Data: 2003-03-20 18:08:37

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rośnie powoli, odmiana stożkowata, zupełnie wytrzymała na mrozy.
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Dziękuję:-)

Pozdrawiam
Marta

róże i ine krzewy w Sieci?????
Kwiaty na klatce schodowej - trudne
kolo od taczki
rosliny w doniczce
Poprawiaona :) Strona ze Zdjęciami Roślinek Ozdobnych :)