pomysl

1. Data: 2002-04-29 17:58:35

Temat: Re: pomysl
Od: "Cezary Bartosiński" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spoko Stary! tu tak zawsze ale nie ma chętnego do przesłania a do czytania
wielu. Mam Ci Ja wielką księgę " BABUNI" w której sekretów wiele ale z nikim
się nie dzielę bo w imię czego łaskawy kolego, Gdy gęby rozdziawione, tylko
spijają twą pracę jak szalone a w zamian, tylko śmichy, chichy i masz figę
lub pęto kichy!!!!!
Pozdrawiam.
CEZAR- Bartolini Bartłomiej

1. Data: 2002-04-29 18:22:47

Temat: pomysl
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takiego pomysla.
Moze ktos kto zna sie na sprawie i majacy zewnetrzne IP (ja niestety takiego
nie posiadam) moglby postawic serwer FTP, dzieki ktoremu grupowicze mogli
by wymieniac sie ciekawymi materialami kucharskimi ktore posiadaja.

A moze juz takia serwer funkcjonuje tyko ja nic o tym nie wiem:)
No a moze ktos juz cosik takiego ma wiec prosze o IP no i o ewnetualy login
i haslo.

Jezeli pomysl wyda sie komus glupi to niech przemilczy ten list:)

Pozdrawiam.

Dominik.

1. Data: 2002-04-29 18:39:33

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
login
> i haslo.
>
> Jezeli pomysl wyda sie komus glupi to niech przemilczy ten list:)

tu nie ma glupich pomyslow!
duze pliki przydalo by sie gdzies "wymieniac" (czy dobrze rozumie Twoja
idee?)

Mechcia

mamy sie wymieniac maka i przyprawami na tym FTP;) bo przepisami i
doswiadczeniami to tutaj na grupie jak najnbardziej to robimy:)

1. Data: 2002-04-29 18:42:56

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:
> mamy sie wymieniac maka i przyprawami na tym FTP;) bo przepisami i
> doswiadczeniami to tutaj na grupie jak najnbardziej to robimy:)

Kurcze, patchworki z USA, sery z Francji, rybki z Noorwegii, Owoce z ...
A wszystko przez FTPa :-) To dopiero wizja! :-)

Mikie

1. Data: 2002-04-29 18:48:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>tu nie ma glupich pomyslow!
>duze pliki przydalo by sie gdzies "wymieniac" (czy dobrze rozumie Twoja
>idee?)
>

>Mechcia

zamienie worek maki na duzy sloik ogorkow kiszonych.
Krysia
>mamy sie wymieniac maka i przyprawami na tym FTP;) bo przepisami i
>doswiadczeniami to tutaj na grupie jak najnbardziej to robimy:)

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-29 18:56:52

Temat: Odp: pomysl
Od: "Delfinek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mikie <m...@g...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...de...

> Kurcze, patchworki z USA, sery z Francji, rybki z Noorwegii, Owoce z ...
> A wszystko przez FTPa :-) To dopiero wizja! :-)

I zasmażka ;))))

1. Data: 2002-04-29 19:09:44

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> takiego

> login

> tu nie ma glupich pomyslow!
> duze pliki przydalo by sie gdzies "wymieniac" (czy dobrze rozumie Twoja
> idee?)

W zasadzie to dobrze zajarzylac:)

> mamy sie wymieniac maka i przyprawami na tym FTP;) bo przepisami i
> doswiadczeniami to tutaj na grupie jak najnbardziej to robimy:)

Chodzi mi o programy typu: ksiazki kucharskie, witryny internetowe w calosci
sciagniete na dysk, takze wiele ludzi pewnie ma kupe przepisow zapisanych w
jakichs .doc-ach itp.
A jesli chodzi o wymiane na grupach to pewnie ze tak ale czasmi w takich
materialach mozna trafic na fajny przepis o ktorym wogole sie nie myslalo i
nie mialo zamiaru zapytac a z checia by sie go wykorzystalo:)

BTW: Ale z was banda szydercow:)))

Dominik.

1. Data: 2002-04-29 19:12:22

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:4b5rcu8gi05s15vj02bmd52liqu4h8ltmj@4ax.com...

> zamienie worek maki na duzy sloik ogorkow kiszonych.
> Krysia

Dobra ide na to tylko jak duzy worek i ile litrow ma sloik bo musi sie to mi
oplacac.

Domink..

1. Data: 2002-04-29 19:14:02

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Delfinek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Mikie <m...@g...de> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@g...de...

> I zasmażka ;))))

Zasmazka mozna sobie lacze przytkac, probowalem nie polecam:)

Dominik.

1. Data: 2002-04-29 19:29:29

Od: Mikie <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra ide na to tylko jak duzy worek i ile litrow ma sloik bo musi sie to mi
> oplacac.
> Domink..

Nie godzi sie wykorzystywac rozpaczliwego polozenia spragnionej polskich
specjalow Polonii amerykanskiej ;-)))

Mikie

piwo
spoko czosnek