przerzedzone brwi

1. Data: 2002-12-28 15:15:47

Temat: przerzedzone brwi
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest jakis sposob na zageszczenie brwi? Smaruje odzywkami do rzes i olejem
rycynowym, ale nic nie daje. Malowanie brwi kredka albo pudrami nie wyglada
zbyt naturalnie. Hmm, moze jest jednak jakis sposob?

pozdrowka Iza

1. Data: 2002-12-29 07:55:06

Temat: Odp: przerzedzone brwi
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyglada
> zbyt naturalnie. Hmm, moze jest jednak jakis sposob?

Moze makijaz permanentny? Efekt widoczny a roboty mniej:)
=====
annaM

1. Data: 2002-12-29 11:02:59

Temat: Re: przerzedzone brwi
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaM <t...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aumhno$2f4$...@n...onet.pl...
> Moze makijaz permanentny? Efekt widoczny a roboty mniej:)

A ja bym nie radzila tego makijazu.Uwazam,ze wyglada obrzydliwie.
Fiona

1. Data: 2002-12-29 19:29:46

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer izusek pacnął jak śnieżką zimowym postem:
> [...]
> rycynowym, ale nic nie daje. Malowanie brwi kredka albo
pudrami nie wyglada
> zbyt naturalnie. Hmm, moze jest jednak jakis sposob?

Hmm... Przeczytałam w wywiadzie z Salmą Hayek, że do roli
Fridy Kahlo, by zagęścić swoje brwi (i tak zresztą gęste) po
prostu je goliła. O!

--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-12-29 19:36:37

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to Salma ma bujna wyobraznie. Gdyby od golenia przyrastal zarost to kazdy
facet wygladalby jak Fidel Castro albo Swiety Mikolaj:-)). Hmmm, z dwojga
zlego chyba lepiej miec zbyt rzadkie brwi niz byc kopia Brezniewa, zwlaszcza
kobieca kopia. To tak, moja meska opinia wyrazona w prostych zolnierskich
slowach:-).

Przemo

1. Data: 2002-12-29 19:52:46

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer P.Sperling pacnął jak śnieżką zimowym postem:
> [...]
> zlego chyba lepiej miec zbyt rzadkie brwi niz byc kopia
Brezniewa, zwlaszcza
> kobieca kopia. To tak, moja meska opinia wyrazona w

Być może.
Wydaje mi się, że męski zarost jest "nieco" inny niż...
kobiecy.
Dlaczego dziewczyny mające problemy z nadmiernym i ciemnym
owłosieniem skarżyły się, że po użyciu żyletki (jakkolwiek
to nazywać) odrastają włosy gęstsze i sztywniejsze?

--
,

1. Data: 2002-12-29 20:00:31

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze to autosugestia?
Nie ma w tym krzty jakiejs zlosliwosci, po prostu taki sposob wydaje mi sie
zbyt prosty. Kiedys czytalem w chyba Vanity Fair, ze kobiety golace nogi
("zyletkowo") wcale nie maja statystycznie bujniejszego owlosienia niz te po
wosku i plastrach. Jesli tak jest w przypadku kobiecych nog, to chyba i w
przypadku brwi to ma zastosowanie. Chyba ze Amerykanki sa genetycznie
zmodyfikowane:-))). To by sie nawet zgadzalo, bo Salma jest Meksykanka :-).

z pozdrowieniami,

1. Data: 2002-12-29 20:24:43

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na zageszczenie nie znam sposobu, ale wiem ze w krajach anglosaskich kobiety
z twoim problemem stosuja specjalny zel do brwi. Dziala on dwojako, po
pierwsze pogrubia jak maskara, a po drugie "kladzie" nieco nastroszone
wloski, wiec wydaje sie ze jest ich wiecej. Wiem, ze to tylko polsrodek.
Fiona ma racje, zadnego permanentnego, moja znajoma zrobila sobie cos
takiego i wygladala ( a wlasciwe wyglada) koszmarnie. I tak jeszcze bedzie
przez jakis czas. Lepiej dac sobie spokoj.

Przemo

1. Data: 2002-12-29 21:01:35

Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Józer P.Sperling pacnął jak śnieżką zimowym postem:
> Moze to autosugestia?

Salmy? ;o)

> [...]
genetycznie
> zmodyfikowane:-))). To by sie nawet zgadzalo, bo Salma

Nie wiem, nie mam problemu z owłosieniem, a co za tym idzie
praktyka moja też niewielka, więc mogę tylko powtarzać
opinie innych. Każdy reaguje indywidualnie i jednemu może
się wydawać, że po kremie (ponoć osłabia cebulki) włosy
rosną wolniej, a inny powie, że golenie wzmacnia i zagęszcza
włosy. Co w takim razie powiedzieć o chłopakach, którym
ledwie wąs się sypie a już zaczynają go golić by pobudzić
rośnięcie???

> z pozdrowieniami,
> Przemo

PS. Źle cytujesz. Odpowiadaj pod postem i tnij zbędny tekst.
--
,

1. Data: 2002-12-29 21:57:29

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mlodzi, a wlasciwie bardzo mlodzi chlopcy sie gola sie czesto nie po to aby
pobudzic rosniecie wasow, tylko aby pobudzic swoje ego. Vide film "Kevin sam
w domu", i stosowanie plynu po goleniu :-))). Mlode dziewczyny chyba tez
chca nosic stanik tak szybko jak to mozliwe, mimo ze wcale od razu nie maja
biustu wymagajacego miseczek C albo wiekszych :-))).

z pozdrowieniami,
Przemo

REQ: co kto komu podkrada z kosmetykow?
NAJLEPSZE TAPETY NA PULPIT !!! -= http://www.tapety.NETAX. pl =-