soczewki....wild eyes.... ??

1. Data: 2002-12-27 18:39:59

Temat: soczewki....wild eyes.... ??
Od: marta <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie czy te soczewki optyczne są soczewkami bezpiecznymi ?Może
ktoś wie czy występują jednodniowe (jednorazowe) ?Jaka może być cena
takich soczewek?Czy ograniczają widzenie?I gdzie w Warszawie są do
nabycia?Czy można w takich soczewkach pójść na sylwestra nie obawiając
się ......???
Dziękuje za pomoc.

z poważaniem
marta

1. Data: 2002-12-27 20:39:38

Temat: Re: soczewki....wild eyes.... ??
Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta":
> [...]
> takich soczewek?Czy ograniczają widzenie?I gdzie w Warszawie są do
> nabycia?Czy można w takich soczewkach pójść na sylwestra nie obawiając

chodzi Ci o rozne wzorkowate soczewki /jak kot, usmieszki itd?/
ja mam kocie, na miesiac /mam jakies 3 lata juz ;) zal wywalac/
nie slyszalam o jednorazowych - chyba by sie nie kalkulowalo.
wzrok mi sie meczyl /na poczatku/ po jakis 7 godzinach /teraz 3 i
wysiadam/
pierwsze 4 minuty - lekkie uczucie dyskomfortu , zrenica
musiala sie przyzwyczaic ze s pewne ograniczenia.
mialam wrazenie ze te soczewki lepiej chlonely dym
papierosowy - bo grubsze - i dlatego oko sie meczylo, ale nie wiem jak
to jest dokladnie...

dri

1. Data: 2002-12-28 21:32:59

Od: "\"Trina\"" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej ...
w sumie to nosze niebieskie szkła ....tych wilde-eyes jeszcze nie
probowałam , ale moze kiedys kto wie.... :)))
jesli jeszcze nie bylas to polecam ta strone :
http://www.wildeyes.pl/home.html

pozdro :)

1. Data: 2002-12-29 11:16:22

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marta <m...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> takich soczewek?Czy ograniczają widzenie?I gdzie w Warszawie są do
> nabycia?Czy można w takich soczewkach pójść na sylwestra nie obawiając

A w ogóle nosisz soczewki czy nie? Bo jak nie, to absolutnie nie radzę iść na
Sylwestra w soczewkach włożonych po raz pierwszy. Większość ludzi musi się do
soczewek przyzwyczajać, część nie może ich nosić w ogóle - ja bym nie
ryzykowała spędzenia Sylwestra z piekącymi oczami albo w toalecie, na
rozpaczliwych próbach zdjęcia soczewki.

JoP

barwiąca odżywka do włosów
Dior