Dior

1. Data: 2002-12-27 16:34:04

Temat: Dior
Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na święta dostałam nowy zapach Diora - Addict i muszę Wam powiedzieć kochane
grupowiczki, że zapach bardzo fajny. Nie jest duszący, lekko słodki i ma coś
w sobie, co naprawdę przyciąga. Flakonik też troszkę inny od wszystkich. Jak
narazie same plusy.

Pozdrawiam cieplutko

Małgorzata

1. Data: 2002-12-27 20:17:12

Temat: Re: Dior
Od: "Gocha" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na święta dostałam nowy zapach Diora - Addict

ja tez dostalam - jestem zachwycona!
To bedzie moj ulubiony zapach jesienno-zimowy.

pozdrawiam Dior-owo
Gocha

1. Data: 2002-12-28 22:12:10

Od: "Ole[ń]ka" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]

Mam maskare Diorific i nie jestem zadowolona a jezeli chodzi o perfumy to
wole Channel (madmoiselle) nowosc przepieknie pachnie!

Ola

Jaki cień?
pożółkła koszula?....
Jadore - czy znacie?