barwiąca odżywka do włosów

1. Data: 2002-12-27 17:09:59

Temat: barwiąca odżywka do włosów
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.puella.pl/ranking1.php3?akcja=zobaczprodu
kt&id=73

czy mozecie na ten temat wiecej powiedziec, bo mnie zainteresowalao to "Cos"
dzieki bardzo
Kaska

1. Data: 2002-12-27 17:28:58

Temat: Re: barwiąca odżywka do włosów
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KaskA <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aui1jb$8di$...@s...futuro.pl...
> [...]
> dzieki bardzo
> Kaska
>
> szczerze jeszcze s8ie z tym n9ie spotkalam by odzywka barwila
wlosy.pewinie masz na mysli cos garniera ale z tym odzywianiem to na
bakier:)))
Ania

1. Data: 2002-12-27 18:51:50

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kt&id=73

> czy mozecie na ten temat wiecej powiedziec, bo mnie zainteresowalao to

Tez mnie bardzo zainteresowalo:-) Niestety nie spotkalam sie tym produktem
w sklepach a w sieci znalazlam tylko "Venita ziołowa odżywka koloryzująca "
Ale w jakims sklepie wiec nawet opisu nie ma:-(
Jedyne co odzywcze i koloryzujace co prowowalam kiedys to byly rozne
kolorowe odmiany henny sprzedawane u nas jako basma, rubina, hna itd.
Faktycznie wlosy po tym byly piekne, wzmcnione i blyszczace ale u mnie kolor
nie schodzil i milam odrosty po pewnym czasie... Moze te odzywki sa wlasnie
na bazie henny?... A i za mlodu, jak jeszcze nie przychodzilo nam farbowanie
wlosow do glowy:-) plukalysmy z kolezankami wlosy w korze debu dla
przyciemnienia i rumianku dla rozjasnienia - ale efekty byly widoczne tylko
dla kogos obdarzonego duza doza wyobrazni:-)))
Na stronie www.venita.com.pl/ tez nie znalazlam tych odzywek...:-(
DominikaNM

1. Data: 2002-12-27 18:55:34

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kt&id=73

> czy mozecie na ten temat wiecej powiedziec, bo mnie zainteresowalao to

Jeszcze raz ja:-) Znalazlam:-) To to co przypuszczalam - odzywki na bazie
henny. Zobacz http://www.anza-ziola.pl/

Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-12-27 19:35:01

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze raz ja:-) Znalazlam:-) To to co przypuszczalam - odzywki na bazie
> henny. Zobacz http://www.anza-ziola.pl/

Czyli w takim razie wypadalo by napisac ostrzezenie. Nie nalezy henny laczyc
z innymi (normalnymi) farbami czy szamponami do wlosow. Moga wyjsc straszne
cuda a do tego taka mieszanka jest bardzo niszczaca.Tak wiec odzywki te
nadaja sie tylko dla osob ktore maja swoje naturalne (nie farbowane) wlosy.

> DominikaNM
Kropelka

1. Data: 2002-12-27 19:38:00

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:auia1d$93v$1@news.tpi.pl...

>.Tak wiec odzywki te
> nadaja sie tylko dla osob ktore maja swoje naturalne (nie farbowane)
wlosy.

> Kropelka

Czyli do dość nielicznej grupy :-)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-27 22:17:28

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nadaja sie tylko dla osob ktore maja swoje naturalne (nie farbowane)
wlosy.

Rozumiem, że taka henna może jedynie przyciemnić włosy?
Pytam, bo widzę, że znasz temat, a przypadkiem mam naturalny (od niedawna)
kolor włosów i jestem zainteresowana :-)
Pozdrawiam serdecznie,
Koala

1. Data: 2002-12-27 22:29:40

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> Rozumiem, że taka henna może jedynie przyciemnić włosy?
> Pytam, bo widzę, że znasz temat, a przypadkiem mam naturalny (od niedawna)
> kolor włosów i jestem zainteresowana :-)

Az tak specjalnie obeznana nie jestem. Ale wydaje mi sie ze raczej rozjasnic
za duzo nie rozjasni -co najwyzej naprawde delikatnie. Henna potrafi pieknie
podkreslac naturalny kolor wlosow, nadawac mu blasku i glebi. Sprawdza sie
super w odcieniach burgundu i czerwieni. Przedewszystkim nie jest szkodliwa
tak jak farby chemiczne. Wrecz poprawia stan wlosow. Henna raczej nie
zmienia radykalnie koloru wlosow tylko odcienie (no moze poza calkiem
ciemnymi kolorami bo spokojnie na czarno mozesz henna zafarbowac). W sumie
ma same plusy:-)

> Pozdrawiam serdecznie,
> Koala

Kropelka

1. Data: 2002-12-29 22:28:20

Temat: Odp: barwiąca odżywka do włosów
Od: "KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za podpowiedzi
wiecie moze co zrobic jak sie ma "balejaz" a nie chce sie go juz pozniej
miec?
mozna potraktowac wlosy szampownem koloryzujacym??
KaskA

Dior
Jaki cień?
pożółkła koszula?....