Sylwetka

1. Data: 2002-12-27 09:50:15

Temat: Sylwetka
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam puchaty sweter, białe "futro" na czarnym, jest
mieciutki i przyjemny. No i przy moich 156 cm wzrostu
mam w nim jeden wymiar - promień ;-) Obawiam się, że
musi pozostac tzw. strojem domowym :-(

Krycha z mieszanymi uczuciami

1. Data: 2002-12-27 10:24:45

Temat: Re: Sylwetka
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ktos chcial sprawic ci przyjemnosc;pomysl jednak gdy w domu chlodno zawsze
mozna takim sie opatulic:)
Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

1. Data: 2002-12-27 10:30:19

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieciutki i przyjemny. No i przy moich 156 cm wzrostu
> mam w nim jeden wymiar - promień ;-) Obawiam się, że

Taki problem to nie problem:))
Ubierz go sobie pod kozuch(czy co tam nosisz) jak bedzie mroz.Wtedy
docenisz gruby, puszysty sweterek.:)
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-27 12:04:40

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiona wrote:

> Taki problem to nie problem:))
> Ubierz go sobie pod kozuch(czy co tam nosisz) jak bedzie mroz.Wtedy
> docenisz gruby, puszysty sweterek.:)

Ależ ja go doceniam - sam sobie jest bardzo ładny. Tylko
kurdupel ubrany na puchato niekoniecznie ładnie wygląda ;-)

Krycha

1. Data: 2002-12-27 13:16:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Dec 2002 13:04:40 +0100, Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote:
:
: Ależ ja go doceniam - sam sobie jest bardzo ładny. Tylko
: kurdupel ubrany na puchato niekoniecznie ładnie wygląda ;-)

Krycha, ty cos przesadzasz z tym kurduplem, a to ci fryzury puchate nie
pasuja, a to swetry :)
grubas to moze by zle wygladal, ale ty?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-12-27 13:22:38

Od: "mala m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam puchaty sweter, białe "futro" na czarnym, jest
> mieciutki i przyjemny. No i przy moich 156 cm wzrostu
> mam w nim jeden wymiar - promień ;-) Obawiam się, że
> musi pozostac tzw. strojem domowym :-(
Jesli tylko dobrze sie w nim czujesz to mozesz zrobic wiele zeby wygladac
olsniewajaco : )
mala m

1. Data: 2002-12-27 13:45:17

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ależ ja go doceniam - sam sobie jest bardzo ładny. Tylko
> kurdupel ubrany na puchato niekoniecznie ładnie wygląda ;-)

Nie przejmuje sie.I chyba troszeczke przesadzasz:) napewno ladnie
wygladasz:)
Fiona

1. Data: 2002-12-27 14:01:10

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> Dostałam puchaty sweter, białe "futro" na czarnym, jest
> mieciutki i przyjemny. No i przy moich 156 cm wzrostu
> mam w nim jeden wymiar - promień ;-) Obawiam się, że
> musi pozostac tzw. strojem domowym :-(

Tam zaraz domowy !!!
Jestem przekonany, że bedzie Ci w nim do twarzy.

puchaty :)

1. Data: 2002-12-28 15:44:32

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jestes szczupla, to na pewno nie bedziesz wygladac zle, ale jesli bez
swetra wygladasz jak w nim, to rzeczywiscie sobie daruj
Ewa

1. Data: 2002-12-30 13:09:20

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> : kurdupel ubrany na puchato niekoniecznie ładnie wygląda ;-)
> Krycha, ty cos przesadzasz z tym kurduplem, a to ci fryzury puchate nie

No mam dobrze podchowany kompleks kurdupla ;-)

> grubas to moze by zle wygladal, ale ty?

Zobaczysz na wlasne piękne oczy, właśnie wyglądam jak
grubas :-) Nic to, zawsze mogę się pocieszać, że nie we
wszystkim tak wyglądam. A ze swetra nie zrezygnuję, bo sam
w sobie jest śliczny :-)

Krycha

co kto znalazl pod choinka?
a pochwale sie :-)