Sylwester !!!

1. Data: 2002-12-26 18:49:42

Temat: Sylwester !!!
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie w tym roku sa modne kolory na sylwestrowy i karnalowy stroj,
makijaz, jakie fryzury?
Co roku cos sie zmienia a w tym jakos jeszcze sie nie orientuje co
jest na topie:(

BTW. czy tylko ja nie mam jeszcze planow na sylwka?? ;(((((((((

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-12-26 19:12:36

Temat: Re: Sylwester !!!
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,nie nie nie tylko ty nie masz planow sylwestrowych:)).co do mody to na
topie wszystko co swieci-makijaz,rozswietlacz koniecznie na kosciach
policzkowych oraz delikatnie musnac dekolt-odpowiednia sukienka, makijaze to
przede wszystkim metaliczny polysk (kup magazyn dlaczego-cien rimmel w
prezencie a gazeta tylko 6 pln) jesli chodzi o koloryzacje to xzalezy od
typu urody(rodzaj cery,kolor naturalny wlosow ,oczy)Pam,ietaj tylko by nie
przesadzic!!!! jesli rozswietlasz makijaz(polecam revlon ok.60 pln) sukienka
musi byc raczej niezbyt metaliczna.zycze sukcesow w eksperymentach:) Ania
Użytkownik Gierappa <g...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aufj92$95i$...@n...tpi.pl...
> [...]
> jest na topie:(
>
> BTW. czy tylko ja nie mam jeszcze planow na sylwka?? ;(((((((((

pazurki i pielegnacja ciala
HELP - sucha skóra
gdzie we Wrocławiu Ziaja na cellulit?
Życzenia Świąteczne
Czy można "rozleniwić" skórę pod wpływem używania kosmetyków?